Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hovedpine efter mobilsnak

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikrobølgeovnes tæthed?

Hvis I vil teste hvor tætte Jeres mikrobølgeovn er, så læg en tændt mobiltelefon ind i ovnen, og test om I kan ringe til den fra en anden mobil eller Jeres fastnettelefon (sådan een har I stadig, forhåbentlig :-).
Hvis I kan ringe mobilen i mikrobølgeovnen op, ved I at Jeres mikrobølgeovn ikke er tæt.
Så er det smartest at:
1) købe en ny (test for tæthed inden I køber!)
2) bruge den gamle så lidt som muligt og gå væk fra den under brug
3) eller bedst: Ud med mekanikken, eller brug den kun til popcorn de 4-6 gange om året det sner
 
(ernæringseksperter kævles (desværre) om proteinerne ved mikrobølgeopvarmning slås i stykker og omdannes til skadelige stoffer for organismen. Flere påstår dette hårdnakket, bl.a vore egen danske ekspert Eva Lydeking Olesen). Vil man være sikrest, så brug den metode der har været brugt i årtusinder; steg (ikke oversteg) på panden, i et fedstof der kan tåle opvarmning uden at danne nitrosaminer, der bevisligt er kræftfremkaldende)
 
Husk!
Ingen medaljer er uden bagside; heller ikke mobiler & mikrobølgeovne
 
NB! Glasset i mikrobølgeovnen har et indbygget filter 7 trådnet, der skal blokere mikrobølgerne (der er de samme som en mobil udsender). Hed dette "net" i galsset opnås en blokering efter "Farraday-bur"-princippet, et princip som militær og spionagetjenester benytter som beskyttelse mod aflytning.
Russerne "bormbarderede" under den kolde krig  på et tidspunkt den amerikanske ambassade i Moskva med mikrobølger, een amerikaner døde og flere blev syge og sendt hjem.
Nu om dage har det amerikanske militær udviklet mikrobølgevåben NLW (Non-Lethal Weapons), se
 
Teknologien går kort fortalt ud på bestråle fjender eller menneskemængder med mikrobølger så huden nærmes "koger" og giver så meget ubehag at man må flygte. Det påstås at hudens celler / kroppen ikke tager skade (hmm  - tror vi p ådet. Hvad med øjets hornhinde, der efter sigende skulle blive helt hvid, med blindhed til følge, hvis man stikker hovedet ind i en tændt mikrobølgeovn - LAD VÆRE MED DET!!!).
 
En anden anvendelse af NLW er "kortslutning" af fjendens teknologi- og kommunikationsudstyr, så krigen kan vindes på den måde.
Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har droppet min mobil 100% - kan sagtens leve uden.

Hvis I vil teste hvor tætte Jeres mikrobølgeovn er, så læg en tændt mobiltelefon ind i ovnen, og test om I kan ringe til den fra en anden mobil eller Jeres fastnettelefon (sådan een har I stadig, forhåbentlig :-).

Hvis I kan ringe mobilen i mikrobølgeovnen op, ved I at Jeres mikrobølgeovn ikke er tæt.
Så er det smartest at:
1) købe en ny (test for tæthed inden I køber!)
2) bruge den gamle så lidt som muligt og gå væk fra den under brug
3) eller bedst: Ud med mekanikken, eller brug den kun til popcorn de 4-6 gange om året det sner
 
(ernæringseksperter kævles (desværre) om proteinerne ved mikrobølgeopvarmning slås i stykker og omdannes til skadelige stoffer for organismen. Flere påstår dette hårdnakket, bl.a vore egen danske ekspert Eva Lydeking Olesen). Vil man være sikrest, så brug den metode der har været brugt i årtusinder; steg (ikke oversteg) på panden, i et fedstof der kan tåle opvarmning uden at danne nitrosaminer, der bevisligt er kræftfremkaldende)
 
Husk!
Ingen medaljer er uden bagside; heller ikke mobiler & mikrobølgeovne
 
NB! Glasset i mikrobølgeovnen har et indbygget filter 7 trådnet, der skal blokere mikrobølgerne (der er de samme som en mobil udsender). Hed dette "net" i galsset opnås en blokering efter "Farraday-bur"-princippet, et princip som militær og spionagetjenester benytter som beskyttelse mod aflytning.
Russerne "bormbarderede" under den kolde krig  på et tidspunkt den amerikanske ambassade i Moskva med mikrobølger, een amerikaner døde og flere blev syge og sendt hjem.
Nu om dage har det amerikanske militær udviklet mikrobølgevåben NLW (Non-Lethal Weapons), se
 
Teknologien går kort fortalt ud på bestråle fjender eller menneskemængder med mikrobølger så huden nærmes "koger" og giver så meget ubehag at man må flygte. Det påstås at hudens celler / kroppen ikke tager skade (hmm  - tror vi p ådet. Hvad med øjets hornhinde, der efter sigende skulle blive helt hvid, med blindhed til følge, hvis man stikker hovedet ind i en tændt mikrobølgeovn - LAD VÆRE MED DET!!!).
 
En anden anvendelse af NLW er "kortslutning" af fjendens teknologi- og kommunikationsudstyr, så krigen kan vindes på den måde.
Tilmeldt 12. Sep 05
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Sikke en viden indenfor stråling fra mobiler og mikrobølgeovne, Michael.
 
Det er rart at se, at de oplevelser og bekymringer jeg har haft (som var årsagen til at jeg oprettede tråden) tages alvorligt og ikke latterliggøres.
 
Tak for det
Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Sep 05
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael, nu jeg har dig..
 
Ud over at være selvstændig erhvervsdrivende, er jeg freelance skribent på Chili Magazine (Danmarks største ungdomsblad).
 
Har du en mail jeg kan kontakte dig på? - Så vil jeg se om jeg kan trække lidt i trådene og få over 300.000 læsere mellem 15-25 år til at tænke over deres mobilforbrug.

 Hilsen Morten

Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der sker meget i sagen omkring mobilstråling - jeg har lavet en hjemmeside www.minus-emf.dk der omhandler emnet og nogle interessante forskningsresultater feks på rotters hjerner som bliver stærkt påvirket af kort tids mobilstråling.

Jeg selv opdagede dette problem da jeg boede tæt på en mast, nemlig en prikken i hovedet.

Efter det undersøgte jeg sagen grundigt og er nu endt med at producere og sælge forskellige tekstilprodukter, mobilposer, gardiner under navnet e-safewear og kan da glæde mig over at kunne hjælpe andre med denne "overfølsomhed".

www.e-safewear.dk www.minus-emf.dk   

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fordi du har genoplivet en gammel tråd. Ellers havde jeg ikke set den. Og jeg havde heller ikke fået kendskab til dine interessante måleinstrumenter. Problemet er dog at finde ud af, hvilket instrument, jeg kan få mest glæde og gavn af, så jeg kan ønske mig det til jul! 

Min interesse for emnet startede med jordstråler, men siden er elektrosmog og radon kommet til. Se www.basishelse.dk - der er flere interessante og skræmmende links om elektrosmog.

  

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BoHenrik

Det var hurtigt tråden døde igen! Men du har fået gavn af den. Jeg fik nemlig i formiddags en opringning fra en mand på Nørrebro, der ville købe noget "beskyttelsesstof". Jeg sendte ham videre til dig - så det har gavnet både ham og dig! Og tråden får igen lidt kunstigt åndedræt ...

Mvh Egon

 

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)