De kan tillade sig det fordi de stadigvæk har rigtig mange kunder i butikken. Og at de formentlig har nedprioriteret onlinedelen, fordi det ikke er online de skaffer flest kunder i butikken.
Dermed ikke sagt, at SMC ikke kan hente flere kunder online, men SMCs marketingafdeling er altså ikke født igår.
Godt set - og så må vi se hvad de svarer. Jeg har længe undret mig over, hvorfor VW/SMC/Audi/BMW ikke kunne lave en side, der minder om Nissans amerikanske side. Den er voldfed.
Den med at det kan ske for alle holder vidst ikke helt. Har du et webbureau og leverer produkter til dine kunder, så har du også ansvaret for at teste det igennem for den slags fejl inden du leverer produktet ;-)
Selvfølgelig kan der ske fejl, som man ikke lige har kalkuleret med, men denne fejl synes jeg nu at leverandøren må tage på sin kappe - det er bare sjusk :-)
Den med at det kan ske for alle holder vidst ikke helt. Har du et webbureau og leverer produkter til dine kunder, så har du også ansvaret for at teste det igennem for den slags fejl inden du leverer produktet ;-)
Selvfølgelig kan der ske fejl, som man ikke lige har kalkuleret med, men denne fejl synes jeg nu at leverandøren på tage på sin kappe - det er bare sjusk :-)
Det var kun i forhold til SMC's egen hjemmeside, at den udtalelse var rettet. Der er her ikke tale om manglende optimering til de gængse browsere, men formentlig en uforudset fejl, som kan være kommet senere hen uden webbureaets gøren.
I forhold til den anden hjemmeside kan vi godt blive enige om, at det er en sjusket fejl fra webbureaets side.
Hvad får dig til at tro, at SMC selv er opmærksomme om fejlen? Eller webbureaet for den sags skyld? Jeg kan ikke umiddelbart se meningen med at opretholde en fejl som denne. Jeg tror skam ikke, at de er klar over problemet.
Stort firma - maa have folk som sidder og vedligeholder hjemmsider/IT.
Plus jeg gjorde ogsaa en forhandler opmærksom paa det og de kendte til problemet og han sagde at inden for det næste kvatal skulle deres hjemmeside kunne køre paa flere browsere. Og at de har en fælles platform med vw dk og at de derfor ikke selv kan ændre det.
Man kan til tider blive overrasket over store virksomheder og deres hjemmesider.
Jeg havde også forventet en masse godt da jeg valgte at bruge McDonald, som eksempel i en artikel. Men det ende med en artikel, hvor jeg var alt andet end imponeret over denne hjemmeside.
De kan tillade sig det fordi de stadigvæk har rigtig mange kunder i butikken. Og at de formentlig har nedprioriteret onlinedelen, fordi det ikke er online de skaffer flest kunder i butikken.
Dermed ikke sagt, at SMC ikke kan hente flere kunder online, men SMCs marketingafdeling er altså ikke født igår.
Godt set - og så må vi se hvad de svarer. Jeg har længe undret mig over, hvorfor VW/SMC/Audi/BMW ikke kunne lave en side, der minder om Nissans amerikanske side. Den er voldfed.
Blot lige lidt nysgerrig - Hvad er det "Voldfede" i Nissans amerikanske hjemmeside, som du linker til? . Er den egentlig ikke bygget op over samme skabelon som den danske?
Og jeg kan ikke lige se det helt vildt specielle i den - men måske jeg ikke har fundet de rigtige kanpper - og så er smag jo også forskelligt
Det lader til at et element engang i mellem (det forekommer ikke altid ved mig, i de tre gængse browsere jeg har testet med) lægger sig hen over menuen og dele af selve indholdet. Det resulterer i de pågældende elementer og links ikke reagerer på museaktiviteten.
Jeg oplever fuldstændig det samme. Og efter jeg har brugt filter "søg brugt bil", forsvandt fejlen helt. (Jeg har brugt FireFox og Chrome)
Det er også rigtigt, at det er ikke nødvendigvis webbureau, der er skyldig i fejlen. Der kan være flere grund, der kunne forudsage denne fejl.
De kan tillade sig det fordi de stadigvæk har rigtig mange kunder i butikken. Og at de formentlig har nedprioriteret onlinedelen, fordi det ikke er online de skaffer flest kunder i butikken.
Dermed ikke sagt, at SMC ikke kan hente flere kunder online, men SMCs marketingafdeling er altså ikke født igår.
Godt set - og så må vi se hvad de svarer. Jeg har længe undret mig over, hvorfor VW/SMC/Audi/BMW ikke kunne lave en side, der minder om Nissans amerikanske side. Den er voldfed.