Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne til salg

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hyldig:
Det har da en betydning for den fremtidige køber af domænet, såfremt vedkommende ikke selv er klar over dette. Retten kan overdrage domænet til den før omtalte hjemmeside, hvis de mener der er grundlag for dette. Det mener jeg slet ikke er en utænkelig situation.

Det har ingen betydning overhovedet i forbindelse med salget. Så ser ingen grund til at du mudrer tråden til med spekulative ting som der ikke er nogen der har en kinamands chance for at vurdere på forhånd.

Bazaronline er online version(visitkort for en modemagasin. Onlinebazar lægger op til det som det står for, nemlig en online bazar.

CYBERWARRIOR.

Kom venligst med betingelserne som jeg anmodede dig om ovenfor, så det er en reel auktion. Kan se du nu er ud i bytte for en pc, så hvis det er dit niveau prismæssigt, så angiv det venligst så du ikke spilder folks tid.

Køb ren argan olie her

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Det har ingen betydning overhovedet i forbindelse med salget. Så ser ingen grund til at du mudrer tråden til med spekulative ting som der ikke er nogen der har en kinamands chance for at vurdere på forhånd.

Sikkert ikke - jeg bryder mig bare ikke om at folk bliver snydt. Så hvis domænet bliver afsat til en vis sum penge, kan det jo hurtigt gå hen at blive en træls affære for den kommende køber, såfremt den før omtalte hjemmeside vil have krav på domænet. Chancen for at de får den vil jeg skønne er rimelig stor, skulle det ende i retten. Det bør høre med til købers overvejelse. Såfremt I ønsker en fuldstændig ren auktion, uden nogen form for kommentarer men blot tal, så har I ikke fundet de rigtige rammer.

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg har rettet det i min første indlæg tak.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hyldig:
såfremt den før omtalte hjemmeside vil have krav på domænet. Chancen for at de får den vil jeg skønne er rimelig stor, skulle det ende i retten.

Hvis og hvis - domænets røv er spids.

bazaronline.dk har ingen særret til onlinebazar.dk ligesom pizzaonline.dk ikke har særret til onlinepizza.dk.

Havde magasinet heddet Bazara og der var tale om bazaraonline.dk og onlinebazara.dk så var historien en anden.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du bliver nød til at se realiteten i øjenene. Hvad er du? 10 år?

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Hvis og hvis - domænets røv er spids.

Du kan bare noget med det danske sprog Yes

Jeg står ved, at muligheden er der. Og så kan du ellers bare byde løs Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hyldig:
Jeg står ved, at muligheden er der. Og så kan du ellers bare byde løs Smile

Jamen stå du bare ved alt det du vil, det er kun fint at folk står ved deres ord.

Jeg havde skam budt hvis ikke mindsteprisen var 5K

Køb ren argan olie her

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er sådan set ligeglad med mindsteprisen, jeg byder 100kr da jeg ikke syntes det er mere værd!

held og lykke med salget

Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)