Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Call-option, Put-option, Amerikanske optioner, Bermuda-optioner - hvad kan/skal man vælge? For / imod?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden Humanius og Perlaetus (der sjovt nok dele ip-adresse) farer alt for meget i totterne på Bent der blot forsøger at hjælpe er det nok værd at overveje at Amino ikke skal ses som den endegyldige sandhed indenfor juridiske problemstillinger.

Som Bent så fint skriver er folk herinde frivilligt og hjælper efter bedste evne, og en opførsel hvor man direkte brokker sig over at folk skriver i tråden er næppe noget der gavner ens virke på dette debatforum.

Hvis man forventer et svar på et så komplekst spørgsmål som det stillede vil det som Bent også så fint anbefaler, være oplagt at tage kontakt til økonomiske og/eller juridiske rådgivere der arbejder indenfor dette felt.

Uanset navnet på den option i måtte ende med at vælge kommer i alligevel næppe til nogen endegyldig konklusion udfra en debat på Amino. Og hvis i gør ønsker jeg jer held og lykke.

Det er trods alt en rar ting at have fået det på skrift fra en juridisk uddannet person der dermed har et rådgiveransvar at leve op til. Det er blandt andet sådan noget juristerne lever af at lave Smile

Men tag lige og stik fingeren i jorden inden i brokker jer over folks opførsel herinde, Bent er altså en af de skarpeste folk indenfor dette område her på Amino.

God weekend herfra, og held og lykke med jeres optionsovervejelser og hvad I ellers er inde på i denne tråd. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

0 false 18 pt 18 pt 0 0 false false false Du har helt ret i at vi har samme adresse, vi er to fra samme sted der arbejder med at løse dette. Men ak - vi viger - for evigt. "One down".

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne:
Jeg vil måske anbefale at man køber Erik Banner Voigts (Deloitte)bog om Aktieløn da den har mange aspekter med og også en del eksempler.

Der kom en ny og opdateret udgave i 2009. Jeg kan kraftigt anbefale bogen, da Erik både kommer godt omkring de overvejelser og problemstillinger som en virksomhed skal gøre sig inden de kaster sig ud i aktieløn og også beskriver forholdene set med medarbejderens øjne.

Henrik


Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Humanius:

Du har helt ret i at vi har samme adresse, vi er to fra samme sted der arbejder med at løse dette. Men ak - vi viger - for evigt. "One down".

Jeg var tilfældigvis lige lidt tilbage i tid (2007 var det vist) og der skrev Perlaetus noget i samme stil. Well jeg har kastet nogle ting op. Så er det jo op til jer om I kan bruge det til noget eller ej.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)