Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apple Iphone... !

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nogen der har noget på falderebet???? har ikke lyst til at bruge 4000 kr derovre og så ikke kan bruge den herhjemme nemlig ... :(

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke købe en iPhone derovre i en Apple butik. Det kræver amerikansk kreditkort og 12 måneders binding.

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jo ikke passe man ikke engang kan købe en telefon i USA og bruge den i Danmark altså...

 

har læst mig frem til at kunne købe en uden binding fra AT&T i USA.. men at den kun kan bruges til amerikanske abb.. men så kan man vel cracke den og bruge den i DK... ???

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim.

 

Lige kort på falderebbet før du rejser.

Du kan "ikke" købe en Iphone hos Apple uden abonnement, dette har de sådan set fjernet.. NÆSTEN!

 

Hvis du spørger Applestore på fitth avenue så siger de Nej, men tager du den mindre Apple Store i Soho, så kan du godt.. Du skal blot sige at du køber den nu, men da du skal til udlandet i en længere periode, vil du ikke binde dig til ATT lige pt.

Den kostede ca. 650 dollars da jeg var dernede + ca. 11% i vat.

 

Vær opmærksom på IKKE at købe den fra alle elektronikbutikkerne og gadesælgerne, selvom disse er rigtige og lovlige så er der INGEN garanti at de virker så snart du forlader NYC.

 

Håber det hjalp lidt, og god ferie.

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrcik.

Tak for svaret..

Jeg er i NY nu og har været i samtlige AT&T butikker og været i Apple i SOHO..

Jeg kan sagtens købe en 3GS 16 GB til 630 Dollar ca..

Men den er låst til AT&T siger de... 

hvor længe siden er det du var der? og købte du en og crackede den eller hvordan og hvorledes?

kunne godt tænke mig at høre mere. synes det er lidt meget at smide 3500 kr og så "HÅBE" på at det kan virke...

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var 7 md siden ca. Altså du kan sagtens jailbrake Tlf. Så den virker på det danske net. Søg under jailbrake iPhone 3Gs. Så kan du læse meget mere om det ;)

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er en telefon købt i USA bedre?? 3500 plus hvad du bruger på abbonement i 6 måneder,, det bliver da dyrere end at købe den i DK, eller er det bare mig?

Sidst jeg kikkede var totalprisen ca. 4500 inkl en del forbrug...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Reklameshoppen.dk:

Hvorfor er en telefon købt i USA bedre?? 3500 plus hvad du bruger på abbonement i 6 måneder,, det bliver da dyrere end at købe den i DK, eller er det bare mig?

Sidst jeg kikkede var totalprisen ca. 4500 inkl en del forbrug...

 

Det har jeg været lidt inde på tidligere i tråden. Og hvad hvis den går i stykker?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Garantien skal man ikke være bekymret for. Den er World wide hvis man køber den hos applestore

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:
Garantien skal man ikke være bekymret for. Den er World wide hvis man køber den hos applestore

 

Jeg vil stadig mene at man har nogle fordele i den danske forbrugerlovgivning.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)