Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duer logoet?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

jp@el-installatoer.dk:

nr.1 er det der der er mest behagelig at se på

Meningen alle tre versioner skal kunne bruges..... alt efter hvad det skal på....

Skal kunne bruges i sort hvid til fx. aviser.....

Vil du lig erentegne det tapet for det er lidt gnidret selvom jeg har lavet det om til vektor.....

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Nu med sort og hvid version samt rettet lidt til.....

Nu synes jeg at undertitlen er blevet for stor, og at undertitlens farve er for meget lig med farven i "retro", det er forvirrende, især fordi at det næsten er samme farve, og fordi at undertitlen nu dominere mere. Den var da fin før? :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi jeg snakkede med en grafikker på et andet forum, og hun sagde at det nogen gange skal skaleres ned i meget små størrelser, og så vil man ikke kunne se hvad der står..... jeg synes også selv det andet så bedst ud......

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyeste version:

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, var ikke tilfreds med tapeten, den var meget gnidret til trods for at den var lavet til vektor, så fik tapeten rentegnet af en grafikker:

 

 

Fra Taastrup
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

 

For lige at lægge det fast med det samme, godt arbejde! Big Smile

Dog skal jeg understrege, at jeg endnu ikke har set en rimelig begrundelse for, at det skal være en fugl. Pas på, for det skal allerhelst relatere sig så godt som overhovedet muligt til produktet, og derfor ved jeg ikke rigtig, om fuglen er passende. Umiddelbart kunne jeg komme til at tænke på noget med idylliske haver og fugleliv, men det er spørgsmålet, hvor godt det rammer retrotapeter?

De originale farver i version 1 kunne jeg rigtig godt lide. Det var rigtig godt da du finpudsede kontrasten mellem de to farver tekster, men så lige pludselig kom der lilla i? Må indrømme, at det bryder jeg mig overhovedet ikke om. Det skriger simpelthen for meget, og det mister noget 70'er-retro. De bløde brune og brungyldne nuancer er dejligt rolige for øjet, er flot, og passer perfekt retro-stilen.

Men, i de sidste ændringer du har lavet, har du delt ordet retrovilla (lavet mellemrum og gjort v'et i villa stort). Niks! Der skal stå retrovilla, ikke retro villa. Ked af at sige det, men det er simpelthen dårligt dansk, og en tendens, vi i stigende grad henter fra engelsk (som det jo ikke er).

De endelige sort-hvide udgaver er rigtig gode! Du skal ellers have generelt ros for det, det er et godt stykke arbejde (også selv om jeg ikke er enig i alle detaljer).

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

sunear:

 

For lige at lægge det fast med det samme, godt arbejde! Big Smile

Dog skal jeg understrege, at jeg endnu ikke har set en rimelig begrundelse for, at det skal være en fugl. Pas på, for det skal allerhelst relatere sig så godt som overhovedet muligt til produktet, og derfor ved jeg ikke rigtig, om fuglen er passende. Umiddelbart kunne jeg komme til at tænke på noget med idylliske haver og fugleliv, men det er spørgsmålet, hvor godt det rammer retrotapeter?

De originale farver i version 1 kunne jeg rigtig godt lide. Det var rigtig godt da du finpudsede kontrasten mellem de to farver tekster, men så lige pludselig kom der lilla i? Må indrømme, at det bryder jeg mig overhovedet ikke om. Det skriger simpelthen for meget, og det mister noget 70'er-retro. De bløde brune og brungyldne nuancer er dejligt rolige for øjet, er flot, og passer perfekt retro-stilen.

Men, i de sidste ændringer du har lavet, har du delt ordet retrovilla (lavet mellemrum og gjort v'et i villa stort). Niks! Der skal stå retrovilla, ikke retro villa. Ked af at sige det, men det er simpelthen dårligt dansk, og en tendens, vi i stigende grad henter fra engelsk (som det jo ikke er).

De endelige sort-hvide udgaver er rigtig gode! Du skal ellers have generelt ros for det, det er et godt stykke arbejde (også selv om jeg ikke er enig i alle detaljer).

 

Tak for dine kommentarer :)

Kan godt være du har ret i det med fuglen. Synes bare den er retro agtig...

Har siden sidst puslet lidt mere med det og det fremstår nu mere rent og harmonsik, synes jeg:

Ja, måske farverne ikke er så retro agtige.....

Ang. Retro Villa . retrovilla, så hedder hendes firma Retro Villa.

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Lone

Jeg synes logoet er flot :-) Det fanger øjet godt, uden at råbe alt for højt.

Ville det ikke være bedre at fjerne varegrupperne fra logoet? Det skal vel ikke være logoet, der bestemmer, hvilke varer der kan sælges i butikken -tror også den lille font bliver svær at læse, hvis logoet printes i lille størrelse.

Venlig Hilsen

Allan

 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)