Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal man købe sit domæne???

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Jeg handler altid .dk domæner hos www.dandomain.dk. Ja, det koster 99 kr pr. domæne, men jeg føler jeg får en god service. Det er mulig at logge på deres hjemmeside og se de domæner man har købt hos dem, ligesom det er muligt at printe faktura fra tisligere handler.

Internationale domæner handler jeg hos www.moniker.com, da de også giver gode muligheder for at give overblik. Jeg har i øvrigt flyttet samtlige af mine .com domæner til dem, da det netop var mest overskueligt... og ikke mindst billigt.

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Bak:

Hvis vi taler webhoteller, kommer det også meget an på om du skal bruge nogle specielle features, som cronjobs, eller muligheden for at lægge filer uden for webscope. Disse to ting er eksempelvis ikke mulige med one.com. Til gengæld er deres support eminent god!

Derfor bliver du nødt til at tjekke om serviceudbyderen lever op til de krav der sættes af dit website.

Her snakker vi vist hosting-delen, gør vi ikke? Min tanke er at jeg vil købe de ønskede domæner nu og så først købe hosting, webhotel osv når jeg er ved at have noget at ligge ud. Derfor behøver køb af domæne og webhotel ikke nødvendigvis blive hos den samme udbyder....

 

Fra sæby
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Fra  Jespersen APS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige oplyse om at www.dandomain.dk er registret på stop snyd.

pga af de er meget sværre at komme ud af.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Linnet:

 

Hvor vil I anbefale at man køber sine domæner? Huh?

Kan se herinde, at der er nogle af udbyderne man skal holde sig langt fra, så kort og godt, hvor skal jeg købe mine nye domæne-navne?? 

Dbh Jørgen 

 

uden webhotel koster det 49 kr her for et dk domæne  http://www.webhosting.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Linnet:

Mathias Bak:

Hvis vi taler webhoteller, kommer det også meget an på om du skal bruge nogle specielle features, som cronjobs, eller muligheden for at lægge filer uden for webscope. Disse to ting er eksempelvis ikke mulige med one.com. Til gengæld er deres support eminent god!

Derfor bliver du nødt til at tjekke om serviceudbyderen lever op til de krav der sættes af dit website.

Her snakker vi vist hosting-delen, gør vi ikke? Min tanke er at jeg vil købe de ønskede domæner nu og så først købe hosting, webhotel osv når jeg er ved at have noget at ligge ud. Derfor behøver køb af domæne og webhotel ikke nødvendigvis blive hos den samme udbyder....

 

Jo jeg taler klart om hostingdelen her. Du skrev tidligere at du skulle have hostet nogle af dine domæner til at starte med. Derefter begyndte de andre indlæg at handle om hosting, og så tænkte jeg at det nok var relevant :-) Hvis ikke må du have mig undskyldt for at gå off-topic :-)

// Mathias Bak

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Jørgen Linnet:

 

Hvor vil I anbefale at man køber sine domæner? Huh?

Kan se herinde, at der er nogle af udbyderne man skal holde sig langt fra, så kort og godt, hvor skal jeg købe mine nye domæne-navne?? 

Dbh Jørgen 

 

uden webhotel koster det 49 kr her for et dk domæne  http://www.webhosting.dk/

Den er nævnt, og prisen er faktisk kun 43,75 kr. Smile Bare for at give dem endnu en anbefaling, for det kan ikke virke meget bedre end det gør hos dem.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan da anbefale dig Unoeuro, hvor du bla. kan oprette 301 redirect til dine domæner.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)