Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet/bredbåndstilbud

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg fik stukket en flyer fra Telia-stofa i hånden i fredags. FlexRate kalder de deres tilbud til kunderne. Det lyder meget godt.  
Jeg kører i øjeblikket med Cybercity, som jeg er faktisk er rimelig tilfreds med. Synes bare det er at blive taget lidt i rumpetten at betale 429kr. om måneden når flere af mine venner slipper med 80kr for en 8MBit løsning(ved godt det er noget andet med de "rigtige bredbåndsløsninger" ifht tdc/telia/cybercity).
 
Jeg har pt ikke mulighed for en "rigtig bredbåndsløsning" derfor ville jeg høre om der er nogen med erfaring fra telia-stofa som kunder??
400kr./md. op til 20 GB, hvor meget er det?? 
Er deres opkobling stabil??
Er det generelt noget crap??
 
Håber på lidt info om jeg bare skal blive hos cybercity eller måske smutte over i den anden lejr??
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har tidligere haft Telia Stofanet Flexrate som privatforbindelse, og har i dag Cybercity ADSL.

Såfremt du bare skal bruge forbindelsen til almindeligt surf/kontorbrug er 20GB rigeligt, men downloader du, ser meget video over nettet etc. så kan du rissikere at skulle ud og betale i dyre domme for at få mere trafik hos dem.
Da jeg havde Stofanet var det ustabilt, supporten var ikke for skarp og generelt var det ikke et tilfredsstillende produkt. Det skulle vist være meget bedre i dag, ud fra hvad jeg har hørt fra en ven der har Stofanet. Jeg har dog også ofte hørt om både store pakketab og hele udfald fra stofanet kunder.

Cybercity har et super produkt, jeg er dog ikke tilfreds med deres kundeservice eller den måde de fører folk bag lyset med deres prispolitik. Ikke desto mindre betyder linjens kvalitet mest for mig da jeg er afhængig af min forbindelse til nettet, og da Cybercity er klippestabilt her så har jeg ikke tænkt mig at skifte, selvom jeg synes de snyder mig :)

Mit råd er at blive ved Cybercity.
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Telia/stofanet kan have store problemer og nedetider.

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
okay, tak skal i have for jeres input!!
 
Fortsat god tirsdag!!
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg havde Telia dengang de hed worldonline, det var ikke noget hit - der var meget store problemer med overhovedet at få fat i min router til forbindelsen, faktisk så store problemer at jeg selv tog ind på deres kontor for at hente det (sjov historie faktisk men det må blive en anden gang) - men da var det ikke forbrugsafregnet.

20GB om måneden er en del, hvis man kun surfer altså.. men spiller man online spil er det intet og har man en server stående skal man slet ikke købe forbrugsafregnet internet imo.

Cybercity har jeg brugt privat i over 4 år nu, jeg har oplevet at nettet har været nede to gange og det var begge gange sent om aftenen.

Dog skal det siges at hver gang jeg er flyttet, HVER GANG, har de lavet ged i den - engang blev jeg ringet op ad en TDC tekniker der sagde han skulle flytte min linje til Kattesundet 10 (der hvor jeg flyttede fra) og da jeg spurgte hvorfra svarede han :"øøøhhh, ja fra Kattesundet 10".

Det fik de så fikset ret hurtigt, om det var Cybercity eller TDC der havde lavet en fejl finder jeg vist aldrig ud af - de skyldforskyder ret meget *grin*

Jeg oplever dog også at Cybercity har meget forskellige priser fra person til person. Selv betaler jeg 395 DKK for en 3.5Mbit ned og 512Kbit op.


Hvad med dem her?

http://www.cph-metronet.dk/

ADSL Privat:

ADSL8 8 Mbit download/1 Mbit upload, 295,- kr. pr. måned
ADSL24 24 Mbit download/1 Mbit upload, 395,- kr. pr. måned

ADSL Erhverv:

ADSL8 Pr. måned: 595,-
ADSL24 Pr. måned: 795,-


Er der nogle der har erfaringer med CPH-Metronet? Det er vist noget helt nyt og jeg syntes deres priser ser lidt for gode ud og for mig virker det som om der er ugler i mosen.

Så kan jeg heller ikke helt se mig ud af om man har en fast eller dynamisk IP, for de siger et det ene sted og noget andet et andet sted - så nu har jeg skrevet og spurgt dem :)

Edited: Fordi alle æ,ø, og å var mystiske
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

> Jeg havde Telia dengang de hed worldonline

Jeg er nu temmeligt sikker på at de to ikke har noget med hinanden at gøre. Worldonline blev i sin tid købt af Tiscali, som nu ejes af Tele2.

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har du jo helt ret i, sikken en hjerneprut fra min side af
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg så et helt anderledes lækkert tilbud i dag på bagsiden af MetroExpress (hvor jeg sjovt nok selv har en halvsides historie om iværksætteri indeni )
 
CPH-Metronet (http://www.cph-metronet.dk/) tilbyder 8Mbit/s forbindelser til 295 kroner om måneden og 24Mbit/s forbindelser til 395 kroner om måneden. I begge tilfælde er det ADSL2+ linier der kører på normalt telefonkobber ligesom "normal" ADSL og upload hastigheden er 1Mbit/s.
 
Endelig noget der blot MINDER om svenske tilstande!
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)