Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Optisound.dk søges

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

om jer siden mangler informationer var usikker på hvad i sælger helt præcist vis kun læses den side ?

En sigende titlen kunne se sådan her ud <title> Optisound Levere alt til bil i radioer højtaler forstærker</title>

Så har jeg ændret title en smule. Men så bliver det jo lige precis som jeg skrev - at man ser teksten i "taben", længst op på siden.
Tidligere havde vi en velkomst tekst på første siden, men det er svært at lave det så det ikke sker for meget på siden synes jeg. Det skal jo også være simpelt at overskue.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

title tagget går igen i tabben, sådan er det på alle sider se selv i tabben på denne.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Frisk:

..og for en svensker som ikke er helt med her - 'gnidret'?

Du er bestemt ikke den eneste, brug indviklet eller ulæsbart... (tror jeg) 

 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input!

Hvad kan man lave ved navigationen så, forslagsvis? :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror at jeg i første omgang ville lade teksten gå hele vejen ned over top-menuen ved at give .TopMenu_TD en font-size på 14px eller deromkring.. 

lave teksten større i produkt menuen.. og så fjerne ..:: fra top menuen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Frisk:

Mikael christiansen:

om jer siden mangler informationer var usikker på hvad i sælger helt præcist vis kun læses den side ?

En sigende titlen kunne se sådan her ud <title> Optisound Levere alt til bil i radioer højtaler forstærker</title>

 

 

Så har jeg ændret title en smule. Men så bliver det jo lige precis som jeg skrev - at man ser teksten i "taben", længst op på siden.
Tidligere havde vi en velkomst tekst på første siden, men det er svært at lave det så det ikke sker for meget på siden synes jeg. Det skal jo også være simpelt at overskue.

 

jeg ved ikke hvilken browser du bruger med det ser klart bedre ud nu .

tjek om et par dage når google har været forbi siden igen og tjek hvordan det ser ud på google din hjemmeside , det er meget bedre sæt evt. nogle søgeord i titlen ,det giver lidt i søgemaskine

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Donkin:

jeg tror at jeg i første omgang ville lade teksten gå hele vejen ned over top-menuen ved at give .TopMenu_TD en font-size på 14px eller deromkring.. 

lave teksten større i produkt menuen.. og så fjerne ..:: fra top menuen

Ja man skal jo prøve sig frem ;)

Jeg har nu ændret font-size i top menu til 12 px og fjernet alt hvad ..:: hedder i menuerne. Hvad synes i?

 

Vedr. google skal det blive spænnende at se hvad de skriver om nogle dage.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)