Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere Feedback ønskes for kriseramt...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

 

Nu prøver jeg lige igen.... Der må være nogen flere som kan komme med konstruktiv feedback til min shop www.imagekids.dk

Jeg har STORT brug for nye øjne & ideer til, hvad jeg kan gøre bedre på mit site, da jeg virkelig er kriseramt efter nedbrud! Jeg spurgte også før weekenden, og fik også nogle tilbagemeldinger (og tak for det) - deres input er allerede igangsat. MEN der må være MANGE flere erfaringer - så please skyd.....

På forhånd tak...

MVH Charlotte

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke lige tid til at se det hele igennem, men synes at din forside virker rodet og du skal have nogen bedre billeder af børn der fx leger på forsiden.. Derudover synes jeg din baggrundsfarve er dybt kedelig og minder mere om en farve til en bryllupshjemmeside!

 

Og en sidste ting: hvorfor holdte du ikke dit spørgsmål i den anden tråd du allerede lavede i sidste uge, i stedet for at lave en ny??

Altid en ny ide!

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din hurtige svar....

Det var da ting der var  til at tage til eftertanke.....Ligefrem dybt kedelig - det kommer noget bag på mig!

Jeg vidste ikke lige hvordan systemet virker mht. at blive i den gamle tråd.... sorry

/Charlotte

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver Miloz ret i kritikken.

prøv at suppler lidt med nogle vaskesymboler, det er altid lækkert at se på.

Http://gozmo.dk - kostumer & kostume tilbehør

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes Udmærket design Yes

Bemærket ligge dette her kunne forbedres

Kontakt information husk ikke alle har out look ekspress på deres computer , derved lettere at kontakte dig vis du har en kontaktformular på hjemmesiden

CVR nummer lig det gerne på alle undersider samme med dit telefon nummer

Titlen kan forbedres jeg mener denne her <title> - Børnetøj & børnesko | ImageKids.dk</title> brug ikke domænet navn titlen brug kræfterne på en mere sigende titlen , husk der vises op til 67 tegn på google

gå amok og skriv mere tekst på siden lav blogs nyheds siden gerne  med unik tekst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte, Smile

 

Jeg synes personligt det ser bedst ud hvis selve menuen ikke bare ligner tekst nedenunder hinanden, men mere ligner knapper.

Se fx min shop www.kvindeting.dk Wink

 

At menuen adskiller sig fra evt. tekst, og nu har du en del tekst på forsiden.

Jeg savner at menuen kalder lidt mere "tryk på mig" Smile i stedet for "her står lige noget tekst"

 

Ved ikke om det gav mening!

Jeg kigger lige lidt videre..

Vh Charlotte

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er også enig i at farven måske er lidt for diskret...

 

Og jeg synes igen at menuen skal adskille sig mere fra forsiden (midten) så det ligesom bliver holdt for sig selv - så lægger man meget mere mærke til de forskellige ting, end hvis de flyder sammen.

 

Enig i at flere og større billeder på forsiden, og mindre tekst så øjnene bliver fanget og interesseret med det samme. Det er trods alt produkterne der skal være fokus på fremfor tekst.

 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående baggrundsfarven, så tænkte jeg til at starte med, at den da egentlig er meget pæn og passer godt til siden. (jeg havde jo læst det tidligere indlæg)

Men da jeg havde været rundt på nogle sider, så blev jeg faktisk lidt træt af den i længden. det kan skyldes, at du bruger den farve rigtig meget? (bare en tanke)

Det første jeg tænkte var: "Sikke en stor skriftstørrelse du har valgt!" Det er specielt størrelsen, hvor man kan vælge kategori til venstre i siden.

Men dejlige tekster du har man kan læse når man har valgt kategori. Specielt faldt jeg over teksten til Okker Gokker, hvor det beskrives, at tøjet er stort i størrelsen. Det er vigtig information og noget, som skaber tryghed.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bryder mig heller ikke specielt meget om farven, sorry, den er meget fimset.....

Og ja rodet forside.....

 

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Det er selvfølgelig nemmere at give kritik....

  • forsiden virker rodet og inviterer IKKE til at shoppe
  • baggrund farven  giver utroværdig følelse (er turn off for mig......jeg er ellers nok din målgruppe...mor til et barn der shopper online). det ville være bedre med et hvid baggrund (renere image).
  • du har alt for meget tekst på forsiden (knappe skal nok være kortere f.eks Baby 0-12 osv. Lidt mere overskueligt.
  • Flere lækre billeder på forsiden

Håber du kan bruge det til noget.

Hudpleje der får englene til at synge (B2B) :www.everydayluxury.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)