Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere Feedback ønskes for kriseramt...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

 

Jeg synes dine kategorier i venstre side forstyrrer øjet utrolig meget. Evt. gør dem mindre og prop dem i nogle kasser, så det ser mere organiseret ud!

 

Mvh AdamO.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Synes at der kan arbejdes med følgende:

Mangler også et CVR.nr på alle siderne..

Håber at du kan bruge det til noget :-)

Mvh.
Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for alle jeres hurtige svar. Kan forstå den er helt gal med design - og især farver.

Da da det ikke er lang tid siden at jeg faktisk fik lavet min forside om, fra at være næsten kun billeder og stort set ingen tekst - så undrer det mig, at det som jeg tidligere fik smæk for, - nemlig ingen info. eller tekst på forsiden - nu er det, som jeg igen skal tilbage til.

Men jeg gi'r jer ret i at farven - måske bliver lidt kedelig i længden og der gerne må komme noget  mere knald på.

Nogle af jer nævner navigeringen - kunne det uddybes, hvor jeg fejler her ?

Nu har jeg så besluttet mig for, at starte helt forfra med både design og system - så jeg vil jo rigtig gerne have alt med og gøre det rigtigt fra begyndelsen i det nye design - så jeg ikke begår de samme fejl!

Endnu engang - tak for hjælpen.

MVH Charlotte

Image Kids

 

 

 

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Jeg vill også gøre linkteksten i venstre side mindre, måske arbejde med en mere frisk baggrundsfarve der signalerer børn og begejstring i højere grad.

Og så synts jeg du skal bruge logo´er på alle de mærker du fører - det giver tyngde og du får noget af den troværdighed overført som mærkerne har

 

//Lederwiki

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke, at dit site er så slemt, som andre her giver udtryk for, men jeg er enig i, at en hvid baggrund garanteret vil falde i langt flere besøgendes smag. Den retro-beige, du har nu, kan helt sikkert godt fremstå noget fimset i den moderne forbrugers øjne.

Dine menuer ville jeg også ændre til mindre skrift, da de på nuværende tidspunkt fremstår lidt "tunge" (og det er nok derfor, at nogen opfatter en del af forsiden som rodet).

Dog synes jeg, at dine billeder er helt fine - ganske stemningsprægede!

Thomas   www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Det jeg lægger mærke til som jeg ikke synes om er:

- Farven signalere ikke troværdighed / kvalitet

- Menuen til venstre synes jeg er alt for stor, jeg ville personligt bruge en mindre tekst

- Når jeg ser en hjemmeside med skrifttypen "times new roman" så signalere det for mig at det er en "begynder hjemmeside" (kan godt være det bare er mig der har det sådan)

- Jeg synes der skal arbejdes mere med indkøbsfasen, når jeg vil videre til betaling så hedder knappen bare "Til" det siger mig ikke så meget, og når jeg mouse over, så står der "Log af" over knappen...

Ellers kunne det også være rart hvis der bliver leget lidt med detaljerne, selvom jeg ofte går ind for at have en simpel side, så synes jeg den er lidt for simpel 

 

Det er de ting jeg lagde mærke til som gik mig på mig og jeg synes er værd at arbejde på.

 

Ellers så held og lykke med siden, jeg håber det hjælper med lidt feed back :)

 

-Guldberg

 

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)