Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere Tid til os selv, familien og vennerne!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Mere Tid til os selv, familien og vennerne!

For nogle år siden havde min kone Lisbeth og
jeg et stort ønske om at vi ville have mere tid.
Vi arbejdede simpelthen for meget og havde
ikke tid til hinanden eller til vores børn.
Vi havde heller ikke tid til familien og vores
gode venner. Vi har i løbet af de sidste år bragt
vores arbejdstid ned med lidt over 30% og samtidig
forøget vores ellers gode indtægt.

Det hele begyndte med at vi øgede vores arbejdstid med en til to timer om dagen.  Hvorfor det?  Fordi vi
ikke bare ville kaste os ud i noget nyt uden et sikkerhedsnet.  Så vores nye karriere som selvstændige
startede med at vi hver brugte en til to timer ekstra om dagen.  Vores ide var at når indtægterne i vores nye
virksomhed Upline voksede og blev lige så store som vores lønindtægter ville vi tilsvarende afvikle vores
gamle arbejdspladser.

Efter seks måneder vinkede jeg farvel til mit gamle arbejde og efter elleve måneder gjorde Lisbeth det samme.
Det er en fantastisk oplevelse når man når et mål man har sat sig.  Det bedste er at vi lykkedes med
vores forretning helt uden nogen form for risiko eller investering og vi har opnået vores succes ved at hjælpe
andre til at få opbygget deres forretning.  I det system vi arbejder med koster konceptet ikke noget
og der er ingen årlige gebyrer, og så kan du gøre det i det tempo der passer dig.  Det er faktisk dejligt
at man selv bestemmer sin arbejdstid, og hvor meget du vil arbejde og hvor meget du vil holde fri.  Og så blev vi samtidig fri for transport til og fra arbejde og holde i kø på motorvejen!

Vores samarbejdspartner er en stor international virksomhed indenfor sundhed og velvære som er en
af de hastigst voksende brancher i verden.  Firmaet er over 28 år og rated AAA af Dun & Bradstreet.
Vi har haft uafbrudt vækst lige siden starten for over 28 år siden og har kontorer i over 100 lande.
Hovedkontoret for Skandinavien ligger i Göteborg med flialer i Danmark, Norge og Finland.
I Upline arbejder du med Network Marketing - at opbygge og uddanne dit eget netværk i et tæt samarbejde med os og dermed omsætte produkter inden for velvære.

Med venlig hilsen
Lisbeth og Ove Bjørn
Upline



 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)