Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vimeo vs. youtube?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror på at Mikkels foreslag er den ultimative løsning, det lyder i hvert fald som en rigtig god idé.

Mikkel, du mangler et link til YouTube versionen :)

Mvh. Rune.

 

 

Tilføj mig på Twitter

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:
Mikkel, du mangler et link til YouTube versionen :)

Så er den rettet. Amino kan åbenbart ikke lide links med mindre der er fuld linieskift :)

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Mikkel allerede har svaret - men med en tilføjelse: Husk at benytte forskellige beskrivelser og forskellige filnavne på Youtube og Vimeo. Gør du det - og vinden blæser den rigtige retning  kan du være heldig at få begge med i Universal Search resultater. Og det er ikke så ringe endda ;-)

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Som Mikkel allerede har svaret - men med en tilføjelse: Husk at benytte forskellige beskrivelser og forskellige filnavne på Youtube og Vimeo. Gør du det - og vinden blæser den rigtige retning  kan du være heldig at få begge med i Universal Search resultater. Og det er ikke så ringe endda ;-)

Til både Mikkel og Thomas,

Tak, det lyder som en rigtig god idé, vil prøve mig frem :-)

Mvh.

Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Kan se at Vimeo ikke vil have kommercielt indhold på deres side, findes der andre tjenester i ligeså god kvalitet som dem hvor vi kan hoste produkt præsentations videoer (som vi selv laver)?

Mvh

Tonny

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har lige et spørgsmål angående embedding på egen hjemmeside. Ved I om man skal have PRO for at have lov til at embedde sine videoer fra Vimeo på sine egen hjemmesider/webshops?

Mvh,
Rasmus Nicolaisen

Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du vælger mellem youtube og vimeo, så skal du ikke kigge på forskellen i funktioner. Du skal kigge på det indhold du vil uploade og se hvor det passer bedst. Der er meget stor forskel på de to. specielt i kvaliteten af de videos der uploades.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus T. Nicolaisen:

Hej alle,

Jeg har lige et spørgsmål angående embedding på egen hjemmeside. Ved I om man skal have PRO for at have lov til at embedde sine videoer fra Vimeo på sine egen hjemmesider/webshops?

Mvh,
Rasmus Nicolaisen

Hej Rasmus,
Du kan sagtens embedde som basic-bruger, men du kan ikke embedde i HD. Der skal du som minimum have PLUS-abonnement. Du kan læse mere her: Vimeo Basic vs Vimeo Plus
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)