Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan vi bruge til at sende pakker på op til 30 kilo i EU ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

klelund:

Vil det sige at bpp ikke længere er aktive eller hvordan skal det forstås?

Vi er skam meget aktive - desværre havde hverken vi eller vores kreditforsikringsselskab trods alle anstrengelser ikke kunnet forudse at der var gamle skeletter i skabet hos den pågældende virksomhed.

Imidlertid har vi lært lektien på den hårde måde og har nu etableret et væsentligt mere finmasket distributionsnet der vil sikre en endnu bedre service - og dermed kommer vi ud af udfordringen mere styrket og samtidig på en teknologisk meget bedre platform.

At Lanther antyder at vi lukrerer på vognmændenes bekostning kunne ikke være mere usandt. Vi er i dén grad indvolveret i at sikre, at vognmændene tjener penge på vores koncept - ellers har vi jo ikke selv en eksistensberettigelse.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Gam-Jensen:

At Lanther antyder at vi lukrerer på vognmændenes bekostning kunne ikke være mere usandt. Vi er i dén grad indvolveret i at sikre, at vognmændene tjener penge på vores koncept - ellers har vi jo ikke selv en eksistensberettigelse.

Svaret var ikke henvist specifik til jer, men der er stor sandsynlighed for, at når prisen er i bund og der samtidig kræves en mega service for ingen penge, så er indtjeningen i bund, med mindre vognmanden skal puste og stønne med arbejdsopgaver der er udover det normale til hverdag.

En selvstændig vognmand er nem at presse, for parolen er bare, kan du ikke lide lugten i bageriet, kan du bare finde et andet job til din bil.

mvh

 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror Dachser er stærke på det meste af Europa...

Mvh.

Christian Sørensen

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

DPD er overtaget af PostDanmark som er smelte sammen med Svensk post í. e  i Danmark er der kun 2 som dækker hele Danmark GLS og PD her taler vi om dag til dag pakker .Alle andre bruger en af disse 2 på et eller andet tidspunkt også CS . 

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Hvis du forsat leder efter en god løsning til dine pakker kan jeg måske hjælpe. Jeg har eget  shipping/speditions firma og og har gode rater med TNT som godt kan håndtere disse pakker som jeg ser det.

Har også billige priser med UPS, som også burde kunne klare dine pakker.

Send mig evt. et eksempel på en pakke du har sendt afsted med vægt, mål og "modtager-land", så kan jeg oplyse pris som du kan samenligne med hvad du har betalt. Eller ring og så kan vi snakke om dit behov...

De herligste hilsner

/Sune

Email: ics@forwarder.dk   /  Tlf: 23235786

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg anbefale: www.pakkepartner.dk . Gennem dem kan du få del i deres super konkurrence dygtige prisaftaler.

 

Det tæller bl.a. GLS med forsendelser til op til 30 kg.

ex. pakke til sverige på 29 kg. - 98 kr,-

 

Vi er selv lige skiftet til Pakkepartner, pga. ovenstående aftaler.

 

Kontakt evt. Klaus Andersen igennem amino:

http://www.amino.dk/members/kbba/default.aspx

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)