Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer til min nye webshop udbedes !

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er også jeg klar med min første webshop, som jeg har bygget på basis af en Prestashop løsning, stort set uden nogen forudsætninger, i finder den her ....

www.OceanShop.dk

Jeg vil være taknemmelig for kommentarer af enhver art, store som små, relevante som irrelevante !

Bemærk venligst, at betalingsmodulet kører i test og altså ikke er implementeret endnu.

Tak på forhånd til venlige sjæle ...

Morten Stick out tongue

 

 

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt at du har valgt prestashop :)

Først vil jeg anbefale at arbejde dig lidt med søgeoptimering. Især med dine sidetitler. Ved at ændre dem, kan du få et godt spark op af Google stigen.

Du kan ændre dem inde under hvert produkt.

Derudover vil jeg også anbefale dig at lave søgemaskinevenlige URL's, som du kan sætte til i indstillinger.

Den sidste ting er din betalingsproces, altså check-out processen. Du kan evt. se den jeg har på min prestashop med golfbolde, som giver flere kunder, end den hvor kunderne først skal oprette en bruger.

Du kan altid sende mig en meddelse herinde, eller en mail hvis du vil have noget konkret hjælp, her var blot lidt forslag :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke om logoet, men hold da op nogen fede stole..Kræver plads men de er super fede

 

Mikkel

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må være helt ærligt og sige at jeg ikke bryder mig om designet.

Jeg synes det er lidt for kedeligt, for meget hvidt, og ja, så synes jeg også logoet er lidt kedeligt.

Det hjælper måske når der kommer flere produkter osv.

Men vær ikke bange for farver, bare hold dig til nogle enkelte og ikke brug 800 forskellige farver på forsiden. Et farvetema kunne pynte :-)

Venlig hilsen

Charlotte Larsen - Indehaver af www.kvindeting.dk

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også enig.. designet ser desværre lidt "amatøragtigt ud" og specielt topbanneret er ikke så pænt. Håber ikke du bliver fornærmet men synes du skulle have et ærligt svar. Dog kan det jo hurtigt blive lavet :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din nye shop.

 

Et par hurtige :

Der er et problem med din indkøbskurv.

Hvis jeg fra forsiden lægger en vare i kurven og derefter trykker view på et produkt, forsvinder indholdet.

Hvis jeg fra et produkt har lagt en vare i kurven, og går til forsiden, forsvinder indholdet ligeledes.

Du bør ændre teksterne på knapperne til dansk.

Teksten oppe i højre hjørne (af top-banneret) står og svæver mærkeligt (IE8).

Jeg er heller ikke så glad for top-banneret - teksten er meget pixelleret og ser lidt discountagtigt ud - og det er næppe det du vil signalere med dine kvali-produkter.  En eller anden form for logo/signatur ville også pynte på det.

mvh

Jan

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Udmærk side Yes

Der dog meget der kan gøres bedre f.eks. Dette her

Højre højne kan se der ligger indkøbskurven med vare den ryger ind i banner på side derfor meget svært at se hvad der står i kurven og købt af vare.

Kan se nedenunder en tydelig indkøbskurv , den vises korrekt det ser dog ikke særligt professionelt ud , at have en øverste der næste ikke kan ses .

 

Titlen er lidt for kort , forstod ikke ud på google hvad denne tilte betyder <title>OceanShop.dk - index.php</title> lave en sælgende titlen om hvad i sælger , husk google viser op til 67 tegn.

Banner ville jeg lave et logo med havestol og havemøbler

Øverst i menu lig kontakt siden , jeg ser det som den vigtigste side

Lige på kontakt siden telefon nummer og kontakt tid , gerne CVR nummer

Lige nederste på siden i fodnote telefon nummer og kontakt tid stor skrift type husk lig den i første linje i fodnote nedenunder CVR nummer .

Husk vis ønske gentagelse menu nederste lige dem nederste kontaktsiden og om os mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt koncept med potentiale! Men start med at se siden "ude fra" og vurder den som værende en tilfældig netbutik du lander på, det kan måske være svært, men jeg tror helt sikkert at du vil støde ind i nogle ting så (blandt andet manglende oversættelser). Er det et sted du selv ville handle, hvis du ikke kendte produkterne?

Logoet fungerer ikke ret godt, og der gøres bestemt ikke meget for et skabe tryghed på siden. Produkterne er sikkert også virkelig fine, men her mangler der nogle gode billeder (fx af farverne), og mere overskuelige produkttekster. Den grundlæggende søgemaskineoptimering (sidetitler, beskrivelser og andre meget elementære ting) bør du søge dig frem til herinde, det samme er blevet skrevet virkelig mange gange.  

Så bare prøv at arbejde videre med siden, og spørg så efter kritik, det tror jeg umiddelbart du vil få en del mere ud af Smile

 

// Jesper Skov

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bryder mig desværre heller ikke om designet, især logoet falder ikke i min smag.

Prøv at spørge herinde om der er en grafiker der vil designe et flot logo til dig.

Det er det første folk lægger mærke til og forbinder med din virksomhed.....

Jeg tror et logo med fx. en grafisk flot bølge ville være flot.

Farverne er meget fimsede, du kunne bruge en mere turkisblå farve, så det stadig har noget med "Ocean" at gøre, men som er lidt flottere rent grafisk.....

Beklager at jeg ikke har så meget positivt at sige, men håber du kan bruge mit input.... :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik lige en idé til et logo, håber ikke det gør noget, men har leget lidt hurtigt med det:

Hmmm, koden her ser lidt underlig ud, så ved ikke om logoet kommer ind.....

Det skal jo lig efinpudses, men du kan se det overordnede.... :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)