Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man det?? Låse indhold på en hjemmeside...

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Et hurtigt spøgsmål.

Hvis jeg har en bog på en hjemmeside, som jeg ønsker folk kun skal kunne læse online, men hverken have mulighed for at printe ud eller copy paste ind i et word dokument - altså simpelthen LÅSE teksten, så den umuligt kan kopieres med mindre man sidder og skriver direkte over på en anden computer.

Kan man det??

Bendtsen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kaldes billeder?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det var også det jeg tænkte for ikke at kunne copy paste teksten, men billeder kan du jo godt printe ik? Har man mulighed for at lægge et filter på billedet så det ikke kan printes eller lign.?

Bendtsen

Fra Årslev
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Fra  ecore Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Du kan ikke forhindre det helt, men du kan gøre det så besværligt at de fleste opgiver.

Bla kan man anvende noget javascript der gør at du ikke kan markere teksten, samt lave et stylesheet specielt til print der skjuler teksten så der kommer at blank side. ...eller evt. en tekst om at teksten er copyrightet.

Er du noget du vil høre mere om, så kontakt mig via min profil.. ;)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Bendtsen:

Hej Anders

Det var også det jeg tænkte for ikke at kunne copy paste teksten, men billeder kan du jo godt printe ik? Har man mulighed for at lægge et filter på billedet så det ikke kan printes eller lign.?

Bendtsen

Det tror jeg ikke man kan, for folk kan såmænd også bare sidde og tage billeder af hjemmesiden med deres mobil og printe dette ud senere, og det findes der ikke noget filter for.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det er jeg godt klar over, men det gør det nok så besværligt at de fleste opgiver, hvis bogen i handlen koster 500 kr - da vi rent faktisk taler om en bog på 762 sider - det vil hvertfald være en dyr timeløn for dem der går igang :)

Omvendt så hvis det blot er at trykke print på maskinen er det så nemt at de fleste nok ikke ville gå ud og købe bogen efterfølgende.

Bendtsen

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Bendtsen:

Hej Michael

Det er jeg godt klar over, men det gør det nok så besværligt at de fleste opgiver, hvis bogen i handlen koster 500 kr - da vi rent faktisk taler om en bog på 762 sider - det vil hvertfald være en dyr timeløn for dem der går igang :)

Omvendt så hvis det blot er at trykke print på maskinen er det så nemt at de fleste nok ikke ville gå ud og købe bogen efterfølgende.

Bendtsen

Jo, det er sgu mega besværligt og jeg tror også kun der er tale om nogen meget få mennesker der kunne finde på at gøre sig al det besvær, men det er jo selvfølig stadige irriterene for dig hvis folk hugger dit/dine værker.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil jo altid kunne tage et screenshot af siden, så at lægge tekniske hindringer i vejen er næppe nogen god løsning.

Så vælg hellere en PDF-løsning med kode og vandmærke eller tilsvarende.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville forslå en PDF fil.

Skriv dine ting i word og gem det så i PDF fil, evt skriv din hjemmeside adresse på alle siderne, så kan de ikke fjernes igen

 

Mikkel

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det er ikke mit værk, det er faktisk derfor jeg er endnu mere forsigtig, og at dette skal gøres rigtig - men det er vil være et vigtigt værktøj til min nye hjemmeside, og dem jeg sidder og forhandler med lige pt. er vild med mit koncept men er bange for at folk blot vil kopierer teksten eller printe teksten, og så får de jo ikke solgt bogen i hard copy, som er deres primære levebrød.

Så hvis jeg kan vende retur til dem og sige at det vil stort set være umuligt at kopierer/printe, men derimod vil vække stor interesse og formentlig mersalg til dem, så vil jeg have en stor mulighed for at få dem til at accepterer aftalen.

Håber og høre fra andre der har viden omkring dette,.

Bendtsen

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)