Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign - for blåt?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

første udkast er bedst

Bliv medlem af Rengoringsgruppen.dk og få flere kunder

Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Aaah en lysere overgang til bunden, ja okay ;) god ide. prøver jeg lige, tror jeg holder mig til det blå, og så arbejder lidt på det andet udkasst, som en referense/eksempel, da jeg ikke har så mange af dem.

tusinde tak for hjælpen.

Vh Bjarke.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

bjarkedk:



http://www.bckdesign.dk/blaa.png

Hvad skal du have for det design, bare med en login fuktion så man ikke kan se undersider før man er logget ind ?

Samme logo, bare andet navn

 

Nanna

Bliv medlem af Rengoringsgruppen.dk og få flere kunder

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes der skal være et lille spil med farve forløbet lys - mørk lidt skyer i banner og farve turkis. Som en af de andre også var ind på . Spillet vil give liv på siden synes jeg

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg syntes det er supergodt - giver et sagligt, sikkert og overbevisende indtryk.

Den gennemgående tone giver også gode muligheder for at lave farvebreaks hvis du skal henlede på noget særligt. 

//Lederwiki

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bjarkedk,

Jeg kan godt lide kompositionen i dit layout - det er ikke originalt - men det er simpelt, effektivt og uden bullshit!

I forhold til farverne, så kan jeg godt forstå din tvivl. Den mørke og varme blå farve står i "stor" kontrast til din menu-bjælke med de lyse og mørke støv-grå-blålige nuancer og den lyse blå som du fader over til.

Prøv at skrue ned for varmen i den mørke blå - gør den eventuel bare en anelse mere "grålig" eller støvet. Jeg tror det ville give layoutet den sidste nødvendige finish :-)

For at undgå misforståelser, så skal det lige siges at jeg snakker om: http://www.bckdesign.dk/blaa.png - kan se at der har været mere end et design til debat.

Mvh. Gustav

Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nanna:

Hvad skal du have for det design, bare med en login fuktion så man ikke kan se undersider før man er logget ind ?

Samme logo, bare andet navn

 

Nanna

Hej Nanna, Nu har jeg jo lige vendet mig til tanken om dette design^^ og desuden er vores CMS heller ikke færdig, så vil ikke kunne sætte den op til dig.

men vil rigtig gerne lave noget linene for dig når den er!

LederWiki:

Den gennemgående tone giver også gode muligheder for at lave farvebreaks hvis du skal henlede på noget særligt.


God pointe! det skal jeg udnytte.

Tak for feedback alle.

Vh Bjarke.

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Super design. Ville dog være rigtig flot med farveforløb, som bryder den store blå flade. Evt. lave nogle linieindelinger til de forskellige afsnit som "referencer", "eksempel", "spørgsmål" mv. Varier farverne :)

Sæt evt et flashgalleri ind på forsiden, så folk er "tvunget" til at se hvad I kan, selv før de klikker sig ind på referencerne.

Mange hilsner

Lisbeth Kure

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)