Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Misbrug af betalingskort skal gå udover webshopejer?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Nu står der pakkerne er afhentet på posthuset, så den mulighed er vist ik eksisterende!

Mange postbutikker udlevere gerne pakker uden billede id og uden ordentlig kontrol af underskrift, så hvis anmeldelsesblanketten er landet på forkert adrese eller en evt. kortmisbruger kan få adgang til postkassens indhold, så er det desværre i visse tilfælde alt for nemt...

De gange vi er blevet svindlet er pakkerne i alle tilfælde hentet på Posthus, meget kort tid efter anmeldelse af pakkens ankomst.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er sørgeligt..

Også på tide man skulle vise ID når man skiftede adresse.

Før kunne alle gøre det i ens navn

 

Mikkel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mori:

Mange postbutikker udlevere gerne pakker uden billede id og uden ordentlig kontrol af underskrift, så hvis anmeldelsesblanketten er landet på forkert adrese eller en evt. kortmisbruger kan få adgang til postkassens indhold, så er det desværre i visse tilfælde alt for nemt...

De gange vi er blevet svindlet er pakkerne i alle tilfælde hentet på Posthus, meget kort tid efter anmeldelse af pakkens ankomst.

Vildt... De få gange jeg har hentet noget i DK de sidste 2 års tid, så skulle de have billed ID, ellers ville de intet udlevere...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

post dk er meget løse i sikkerheden desværre...

Men de arbejder da stille og roligt på at blive bedre.

Hvorfor har de ikke indført billed id ved pakkehentning og adresseændring da de lavede det om oktober 2009

 

Mikkel

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Næh hovsa. I vil elske den afregning jeg har fået fra PBS i dag. Jeg skal simpelthen betale 2 x 250 kr. for de to tilbagetrækning. ALDRIG har jeg oplevet noget så .. ja.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

vil det siger de trækker det beløb  tilbage der er trukket på det kort + du skal betale 500 i gebyr ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har da aldrig oplevet noget så grotesk!

Yderligere måtte jeg konstatere at der umuligt kan være tale om en fejl fra kundens side, da jeg fik følgende meddelse da jeg forsøgte at ringe hende op: "Nummeret De har kaldt, eksisterer ikke".

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

OMFG!!!!! To ting som jeg kan læse der hænger.

Politiets indsats i sådanne sager. (Ved godt de ikke har mandskab nok
PBS´s samvittighed. Kan sq da ikke passe du skal betale for at en kunde trækker beløbet tilbage.. OMFG!!! Spænd hjelmen... Skriv et læser brev til BT. Ved der snart kommer alternativer til PBS.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Theilgaard:

Næh hovsa. I vil elske den afregning jeg har fået fra PBS i dag. Jeg skal simpelthen betale 2 x 250 kr. for de to tilbagetrækning. ALDRIG har jeg oplevet noget så .. ja.

Ja, det er lige lidt ekstra salt i såret...Skype-SadSmile

Vi må håbe at de to første transaktioner glider igennem uden chargeback.  Mange kontrollere ikke deres konto-udskrift grundig nok, så selvom det nok er 3. mands misbrug er det ikke sikkert at det bliver opdaget.

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan oplyse at I Belgien kommer politiet ud og tjekker man bor på den adresse man oplyser, hvis man skifter.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)