Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt man ikke er Brøndby fan..

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

FCK eller ej så er Don Ø en knalddygtig forretningsmand og det er ikke hans skyld at FCK's økonomi er ved at kuldsejle.

For såvidt angår trænerposten så havde jeg personligt helst set at det var blevet John Faxe men Henrik Jensen kan også gå an.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne:

FCK eller ej så er Don Ø en knalddygtig forretningsmand og det er ikke hans skyld at FCK's økonomi er ved at kuldsejle.

Og hvordan er du kommet frem til dette? Han har det overordnet ansvar for økonomien og derfor er det også hans skyld at økonomien er sådan! Selvfølgelig havde det set anderledes ud, hvis finanskrisen ikke havde været her, men den er den samme for alle..

Kan ikke helt huske hvad deres lån er på, men det ligger vel omkring 2 milliarder samt et kæmpe underskud.. Jeg giver dig at han er dygtig og FCK ikke havde været hvor de er, hvis det ikke var for ham, men det meste er for lånte penge!

Altid en ny ide!

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der for meget alkohol i øllene i Parken? Der er vist udfald i din hukommelse.

Var FCN for stor en mundfuld for FCK, på hjemmebane ? Smile

Det er vist heller ikke så længe siden den fantastiske Don Ø fik det røde kort.

Mvh

Holger

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Miloz:

Skattekonsulenterne:

FCK eller ej så er Don Ø en knalddygtig forretningsmand og det er ikke hans skyld at FCK's økonomi er ved at kuldsejle.

 

Og hvordan er du kommet frem til dette? Han har det overordnet ansvar for økonomien og derfor er det også hans skyld at økonomien er sådan! Selvfølgelig havde det set anderledes ud, hvis finanskrisen ikke havde været her, men den er den samme for alle..

Kan ikke helt huske hvad deres lån er på, men det ligger vel omkring 2 milliarder samt et kæmpe underskud.. Jeg giver dig at han er dygtig og FCK ikke havde været hvor de er, hvis det ikke var for ham, men det meste er for lånte penge!

Enig men man kan ikke give Don Ø. skylden for finanskrisen.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

De ikke alt for skarpe i Brøndby, kan jeg godt give jer ret i Yes

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er god humor Stick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Hvis sidste merit var, at føre AC Horsens ned i 1. division, efter han afløste - Kent Nielsen. Ikke at jeg er AC Horsens fan selvom jeg bor ikke ret langt fra byen - bare lige for at berolige alle Smile

 

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne:

Miloz:

Skattekonsulenterne:

FCK eller ej så er Don Ø en knalddygtig forretningsmand og det er ikke hans skyld at FCK's økonomi er ved at kuldsejle.

 

Og hvordan er du kommet frem til dette? Han har det overordnet ansvar for økonomien og derfor er det også hans skyld at økonomien er sådan! Selvfølgelig havde det set anderledes ud, hvis finanskrisen ikke havde været her, men den er den samme for alle..

Kan ikke helt huske hvad deres lån er på, men det ligger vel omkring 2 milliarder samt et kæmpe underskud.. Jeg giver dig at han er dygtig og FCK ikke havde været hvor de er, hvis det ikke var for ham, men det meste er for lånte penge!

 

Enig men man kan ikke give Don Ø. skylden for finanskrisen.

Nej det kan man ikke, men hans økonomiske beslutninger har ikke været kalkuleret.. Mange andre virksomheder af Parkens størrelse klare sig bedre end Parken under samme omstændigheder! Men problemet er at Don Ø blev større end selve PSE og han følte at han kunne gå på vandet!

Købet af fitness.dk til en vanvittig pris, kan ikke ses som værende fornuftig.. Kæmpe afskrivninger på det. Og med en milliard gæld, som er opbygget gennem flere år, så kan man ikke skyde skylden på finanskrisen, den har bare været med til at få det til at flyde over...

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

René - Adwords mand:

De ikke alt for skarpe i Brøndby, kan jeg godt give jer ret i Yes

Husker tydeligt en kamp hvor FCK havde lavet en kæmpe tifo som fyldte hele C-tribunen og de fortalte stolt hvordan de havde brugt flere uger på den.. Da den så skulle tages i brug og der blev holdt i den, blev den revet mit over..

Men sådan er det vel, når ting bliver lavet med tape!

Altid en ny ide!

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)