Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du under 18, og vil du tjene ekstra lommepenge?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Skype-Smile

 

Jeg kunne tidligere i dag se at interessen for Jimmys tråd, hvor han søgte unge i alderen 15-17 år til simpelt tastearbejde, var ganske stor.

Svarene kom fra unge der hovedsageligt var under 18 år gamle og gerne ville tjene nogle ekstra lommepenge på en forholdsvis let måde, uden at være bundet af at møde på bestemte tidspunkter.

Der er i den sidste tid kommer flere forskellige tilbud herinde på Amino fra folk der tilbyder tilmelding til linkkataloger, typisk 100 kataloger, til en pris på mellem ca. 1.400 og 2.000 kr. Det er let og simpelt taste arbejder hvor der skal skrives korte unikke beskrivelser der så skal submittes i danske linkkataloger. Det tager kun din egen tid, og du kan sådan set gøre det når du har tid.

Jeg har ikke selv lyst til at udføre arbejdet eller sælge det, for den sags skyld

 

Jeg har et forslag til jer!

På min server kan i finde en kladde til en hjemmeside der kan sælge denne tjeneste.
Hvis du er interesseret i at komme i gang med at sælge linkbuilding, fordi det er sjovt at prøve at sælge en vare selv, og du oven i købet kan tjene lidt på det, er det en god mulighed. Du bestemmer selv salgsprisen.

 

Er der nogen der har lyst til at tjene lidt ekstra lommepenge?


Skriv gerne her i tråden, og til min mail på robertrungholm (a) gmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)