Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan og er det muligt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Rønna
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Planen/ønsket er:

Sælge egen produceret klistermærker via web.
Design står jeg selv for og har allerede lavet flere, det jeg så gerne vil er at få dem trykt og skåret. Ved godt at der findes mange firmaer som kan gøre det for én. Men! De sælger kun i et vis antal mængder og det kan jeg ikke bruge til noget, da jeg kommer til at ha' rigtig mange designs. Og jeg ønsker at købere kan bestille lige det antal de ønsker, også 1stk kun. For hvem ønsker at købe fek.s 10 stk. af den samme t-shirt?!

Dette salg henvender sig til hele verden som kunde og er til at begynde med tænkt som et (bi-job) da jeg har job at passe ved siden af.
Med tiden hvis alt går vel kunne jeg også tænke mig at gå over til flag produktion osv.

Men hvad gør jeg for at komme igang, har Googlet mig halvt til døde for at finde en løsning på at komme igang og er nu endt her.

S. Starlight

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvilke slags klistermærker du tænker på, men jeg synes at du måske skal gribe det an på en anden måde..

Hvad med at du får brugere af din side til selv at designe klistermærker og andet gøjl, hvor der så stemmes om de forskellige designs.. Og den der så har fået den bedst gennemsnitlige vurdering på 2 uger eller andet, vinder X kr. og du sælger deres design på din hjemmeside, hvor de så får X % pr. salg..

På den måde får du en masse involvering fra dine brugere, som fx threadless.com og andre hjemmesider, har kæmpe succes med!

 

Med hensyn til dem der kan lave det, så ved jeg at Media Mouse herinde vil kunne hjælpe dig.. Men det går ikke at du skal bestille hos en producent hver gang du har en ordre, du er nødsaget til at have fx 50 styks af et design, så du kan sende med det samme..

Det andet bliver alt for dyrt og tager for lang tid hvis der skal produceres et klistermærke hver gang! Hvis jeg bestilte et par bukser og butikken så sagde at de lige skulle sys først, så fandt jeg sgu en anden butik..

Altid en ny ide!

Fra Rønna
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo ikke andres design jeg vil lave, men mit eget.
Og jeg ser ikke noget problem i at man kun bestiller 1 stk. Går man ind på en web side og bestiller ET flag, så laves det til dig og sendes. Og det er det jeg vil, kunde bestiller - jeg printer, cutter og sender!

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv vil stå for det, så skulle du måske købe nogen maskiner til det.. Men hvis du hver gang får 1 ordre med 1 flag, så koster det mange penge at starte trykken op for bare at lave en...

Altid en ny ide!

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej S

Du finder ingen trykkere der vil trykke ét ark klistermærker og det er fordi at i offset tryk bruger du typisk en 100-200 ark på bare at stille farver og pasning ind før du trykker dit oplag. Hertil kommer produktion af trykplader, trykfarve og bagefter afvaskning af maskinen til brug for næste opgave. Dvs at ét ark bliver absurd dyrt.

Din mulighed for små oplag er derfor bundet til digitaltryk. Nu skriver du ikke noget om hvilke former dine klistermærker skal have - er det standardformer - firkantede, runde, ovale, så kan du jo købe ark og så printe selv. Alternativt kan du henvende dig til et printcenter som fx lasertryk.dk og få dem til at trykke, men der kan det igen ikke betale sig at trykke færre end 200 ark. (det er til gengæld ikke så dyrt, 800,-). Så med din beskrivelse af projektet vil jeg sige - print selv :)

mvh
Jesper

 

 

Fra Rønna
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Se Jesper, der er så mit problem da de skal være ovale. Så vidt jeg ved kan man ikke købe ovale u-trykte klister mæker. Kender godt til lasertryk.dk men hvis de skulle lave det ville hele pointen ligesom gå af idéen.

Tyder på at jeg har ramt muren Sad

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en tanke: Hvis det er dit  design, der er  vigtigst, er det så helt afgørende, at det netop skal være på klistermærker?

Hej med dig :-)

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de "bare" skal være ovale så kan du klare dit problem på følgende måde:

Få speciallavet blanke klistermærker du kan printe på senere. Jeg mener at Jakodan herinde vil kunne hjælpe dig, alternativt så kan Bjarne fra Kolbye (i Rødovre) helt sikkert lave dem til dig. Du skal bare få lavet en stanseform(ridseform) med de ønskede ovaler på og så købe en kasse helark A4 klistermærker og så få stanset dem med din ønskede form. Det koster naturligvis penge, men så har du også formen fremefter.

mvh
Jesper

Fra Rønna
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha det var måske noget Jesper.

Ja, Tommy. Det skal bruges til køretøjer. Så det skal også være vejr bestandigt og det kræver formoder jeg en special laserprinter.

Det skal ikke være nogen hemmelighed at det er kendingsbogstaver jeg tænker på. Og så tænker I nok, jamen de findes jo allerede i butikkerne.
Ja og nej!
For dem jeg laver er udover designet ikke set før, for jeg sigter bla. på historiske såvel som uofficielle. Derudover kommer kendingsbogstaver til fly og diverse igen også historiske.

Et eksampel her..

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Find en samarbejdspartner, som har CNC-fræser med fine tolerancer og så benytter en skærer i stedet for en fræser (husk, at den skal kunne dreje hovedet, så skæreren altid har bladet i den retning, der skæres). 

Så kan I i samarbejde uarbejde alle de former, I måtte ønsker.

Se eventuelt Sticke Cutting Machine.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)