Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg frem til producenter af en vare?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i tankerne at starte en lille web-shop med salg af især hundetøj.  Men jeg kan ganske enkelt ikke finde ud af hvordan jeg forholder mig mht. at finde frem til fabrikanterne af disse varer.  Har søgt i bla. Polen, Kina og Thailand - men ikke fået nogle svar på mine henvendelser til de få jeg har fundet frem til.  Og jeg har virkelig brugt mange timer på min søgning efterhånden.

Jeg forventer ikke at andre skal give mig en færdigstrikket løsning, men er der nogle, aom kan fortælle hvordan jeg kommer igang med at få kontakt til disse producenter?  Ville det være en idé at opsøge de pågældende landes konsulater?  Eller skal jeg ha fat i en mellemmand, som kan skabe kontakt til fabrikanterne?

Er ny her på siden, og har kigget rundt på de forskellige indlæg.  Men jeg ved endnu ikke helt hvordan siden fungerer.  Måske har jeg overset nogle meget vigtige redskaber, som jeg ville kunne bruge.

Håber en venlig sjæl vil hjælpe mig med et spor, et tip eller et forslag, så jeg kan komme lidt videre.

Med venlig hilsen

Puntoline

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kone importerede på et tidspunkt rideudstyr af mærket kavalkade fra Tyskland. Jeg kan huske at de rent faktisk også lavede bl.a. dækkener til små hunde.

Jeg tror hun var den første der solgte det mærke herhjemme, men mon ikke der idag er en dansk importør, det kan du jo spørge Google om Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Find en lokal person til at hjælpe dig... Der bor flere danskere i Østen, som ik laver andet end at finde varer til dem der søger efter dem...

Det spare dig for tid, penge og en unødvendig risiko.

MVH
Solbriller

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 22. Nov 05
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan eventuelt prøve at søge på www.alibaba.com der kan man finde det meste

Held og lykke

Time2Cruise - Alt om krydstogt

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ejer en skrædder forretning, og producerer til alle mulige underlige opgaver for alle mulige og umulige kunder ;-) Jeg tror godt vi kan finde ud af noget med jeg evt laver dit hundetøj. Mit firma er baseret i thailand, men sender konstant til hele verden.

 

Lad mig høre hvad du søger eller kontakt mig direkte på thezentailor@gmail.com

 

Mvh Kenny

Zentailor.net

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej puntoline

Er det mærkerne du ikke kender eller kan du bare ikke finde stederne der laver det ?

Du kan tit kigge på mærket i tøjet hvor det er lavet og af hvem

Man kan endda være heldig webadressen står i tøjet

 

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig forbi dansk-thai.dk de er super venlige, det er et forum for danskere bosat i thailand..

de er super hjælpsomme

 

Mikkel

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne takke alle som har forsøgt at hjælpe mig i min søgen på producenter.  Nu har jeg noget at arbejde videre med. Tusind tak for jeres velvilje mht. at give gode råd.

Med venlig hilsen

Puntoline

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mig men hvor er det da en syg verden vi lever i når det nu er kommet så vidt at det er nødvendigt at give hunde tøj på!  Hvorfor er det lige at de nu pludselig ikke kan leve uden tøj ?

Vil jeg anbefale dig at tage på en messe for hunde / dyretilbehør  her vil du kunne finde producenterne.

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)