Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En idé til Amino

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Jeg har fået en idé, som kunne være rigtig god for b.la. mig.

Der er nok et problem at, mange Amino'er ikke vil blande sine private holdninger og firmaets holdninger sammen. Nogen gør det, at de kun svarer på firma relaterede debatter, og andre kun privat (politiske holdninger m.m.)

Et eksempel kunne være en dygtig revisor. Han vil meget gerne debattere på Amino ligesom så mange andre, men han tør ikke debattere om emner der ikke har noget med lige hans forretning at gøre - I frygt for at 'støde' eventuel kommende kunder. 

Så jeg tænkte at hver gang man havde skrevet et indlæg blev man spurgt om man ville skrive det fra sin virksomhed eller privat. Så virksomhedens "Med venlig hilsen" blev anderledes end dens private.

Håber I forstod det, tror I ikke det ville være en god idé?

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret Simon - tror ( fornuftigvis nok ) at mange tænker sammen.

Men ellers skal man oprette flere brugere - det har jeg da hørt nogle gør ?

mvh

Jesper

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Men ellers skal man oprette flere brugere - det har jeg da hørt nogle gør ?

Ja, det kunne man selvfølgelig også. Men er det ikke meget bøvlet at skulle logge ind og ud hele tiden Big Smile?

Hvis det blev en funktion Amino Plus havde, bliv jeg PLUS med det samme Wink

 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ikke vil stå ved ens holdninger igennem ens virksomhed, så tvivler jeg på de høre hjemme her på siden. Vi skal jo gerne beholde vores hyggelige Amino med den gode tone.Smile

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Swon:

Hvis man ikke vil stå ved ens holdninger igennem ens virksomhed, så tvivler jeg på de høre hjemme her på siden. Vi skal jo gerne beholde vores hyggelige Amino med den gode tone.Smile

Ja. Det har du lidt ret i.

Men, jeg er enig i der skal snakkes i en god tone. Ikke det jeg mente.
Hvis jeg nu mener at kriminelle ikke skal have en så god behandling, og ytre mig offentligt om det. Så er det måske ikke så snart, hvis markedsføringschefen hos en kunde, har en søn der er yderst kriminel. Sådan lidt skarpt sat op.

Hvis du kan følge mig? Nogen ting vil man måske gerne debattere - i en god tone - men stadig ikke på vegne af virksomheden.

Der ligger i øvrigt også noget juridisk i forskellen på at udtale sig om ting på vegne af en virksomhed eller privat. 

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det er en god ide.

Det med at logge ind og ud holder ikke, jeg er kommet til at skrive indlæg i kærestens navn og omvendt

 

Mikkel

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Simon ret, måske ikke så meget på grund af forskellige holdninger når man er privat contra firma - men da Amino ligger fantastsk godt i SEO, kan mange af vores interne udfordringer og problemer som vi diskuterer her på amino, komme op samtidigt, eller før vores egen side.

Det kan give et uheldigt indtryk, hvis brugerne meget naturligt og klikker på amino-siderne, og de er fyldt med tekniske udfordringer og problemer.

/Lederwiki

 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

>> Amino - Mødestedet for iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende <<

Hvis dine holdninger ikke er din virksomheds holdning finder jeg stadig ikke at de høre hjemme på Amino. Vi har ekstrabladet til den slags debatter. Wink

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Swon: Det er jeg nu langtfra enig i. 

Jeg tror da godt potientielle kunder kunne lade sig påvirke af f.eks politiske holdninger - uden at de behøver være rabiate.Smile

 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vel ud fra mit synspunkt burde den debat, så nok slet ikke findes på Amino - med dens oprindelige koncept, så hvorfor kommentere den.

Efter min mening bevæger Amino sig længere og længere væk fra dens oprindelige formål, hvilket gør man skal kigge flere job indlæg og andet spøjst indhold igennem - inden man finder indhold jeg finder iværksætter relateret.

Men igen, der er jo plads til flere meninger af samme sag. Wink

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)