Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords sindsygt dyrt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige tilføjet en masse ord til mine adwords, men de står til at være inaktive. For at aktivere dem, skal jeg byde henholdsvis 30 eller 60 kr. Hvad sker der? Alle mine andre kampagner kører fint, uden sindsyge minimumspriser.
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er sikkert fordi de ord du har tilføjet ikke har tilstrækkelig relevans i forhold til annonceteksten. Det er i hvert fald noget der kan få (aktiverings)prisen til at stige til de 30 kr. som du nævner - selv for ord, som normalt kun ville koste 2-3 kroner for en nr. 1-3 placering.

Mvh

Kristian



Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dimsedut.

Jeg har skrevet en stribe artikler, der tilsammen skulle være svaret på dit problem:

 

Er Google gået amok?


Den 7. Juli 2006 ændrede Google sine søgealgoritmer, så mange dårligt optimerede hjemmesider forsvandt fra den ene dag til den anden.

Da du så Google første gang, så blev du sikkert overrasket over, at du rent faktisk fik gode resultater på dine søgninger. Inden da var standardbemærkningen: ”Ja, man kan da heller aldrig finde det man leder efter.”

Google har altid gjort det til en dyd at levere kvalitetsresultater.
Igennem flere år er måden, som søgemaskinen vurderer hjemmesiderne på blevet mere og mere sofistikeret.

I starten af 2006 gjorde Google noget helt nyt:
Søgemaskinen var blevet så ”intelligent”, at den nu kunne begynde at ”se” hele hjemmesiden og ikke kun den side, måske dybt nede i strukturen, som den ville præsentere for den søgende.

Dette sendte mindre chockbølger igennem Internetverdenen....

 

Læs alle artiklerne her.

Mvh,

Christian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)