Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg hosting til under 1 kr. pr. gb trafik.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg ville høre om der var nogle som havde nogle gode erfaringer med hosting selskaber, hvis man som mig har høj trafik. Jeg skal op og have ca. 5000 - 10000 gb trafik pr. mdr. Lige pt. betaler jeg 1 kr. pr. gb, hvilket jeg selvfølgelig gerne vil have ned..

 

Nogle som har nogle gode idéer?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er ingen tvivl om at du skal ligge på DIX eller et hop derfra.

dix.dk prøv at kontakte UNI-C

 

Men kig på http://www.telemetro.dk/serverhosting.htm det er nok det bedste forslag jeg kan kommer på.

Men som du kan se kommer det meget anpå om det er national eller international trafik.

HAr du meget international trafik, så er det med at finde et firma som udbyder linier, serverhosting eller webhosting med flatrate, hvor du betaler et fast beløb, dvs du fx betaler 5000 kr. om måneden med fri trafik national og international trafik, så hvis du har 10.000 GB international trafik så giver du jo kun 0,5 kr pr. GB international, og det er jo en super pris.

Mvh

 

Kim Sand Sørensen

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det national eller internation trafik?

Hvor meget plads har du brug for til dine servere?

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Muligvis Uni2.

Jeg hørte om nogen der fik en pris på 0,25/GB.

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-11-2006 15:05:07 Forfatter: Loke Dupont Er det national eller internation trafik?

Hvor meget plads har du brug for til dine servere?


 

 

Hej Loke


 


Det skal være international trafik,


 


Jeg ved ikke helt hvor meget plads jeg skal bruge, men lige pt. Har vi en 2 x 36 gb Maxtor SCSI Disk i RAID1.. Der tror jeg at vi på kort sigt skal bruge mere…



Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det jeres egen server det drejer sig om? Under alle omstændigheder er du er velkommen til at tage kontakt til mig (sune at activewebs.dk), jeg er ret sikker på at vi kan tilbyde dig en attraktiv løsning hvor du går ned i pris, også selvom det er internationalt trafik.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal den stå i Danmark? der findes flere udbydere både i Europa og USA som tilbyder "fri trafik" som faktisk modsat til mange andre udbydere af samme er fri trafik, du betaler nemlig for det maximums forbrug per månede du f.eks. kan bruge med en 10 eller 100mbit linie. Jeg har set sådan løsninger helt ned til 4000kr om måneden incl. leje af hardware.

Erik: Det er noget vås at sige han skal ligge "På DIX" , hvis endelig det skulle hede noget skulle det hede "I DIX(en)" og ydermere er DIXen beregnet primært til routere og andet langdistance netværksudstyr, der findes enkelte undtagelser så som navneservere, ntp server og lign. Men som hovedregel kan du ikke bare sætte en maskine op i DIXen.

Der ligger dig mange udbydere tæt op af dixen som er forbundet direkte til denne med et eller flere fiber kabler og som samtidig er gode til at forhandle trafikaftaler så de ligger ret langt nede i pris.

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg (www.uk2.net) ville kunne få dig ned i det niveau uden de store problemer :)
Serverne står i London, kører Level3/Above.net bw og har udemærkede pingtider til hele verden:
http://www.just-ping.com/index.php?vh=uk2.net&s=ping%21

Vi har ca 3000 servere, og er i øjeblikket ca nr 5. i EU målt på domains. Vi har været igang siden 98/99 og er ejet af en dansker bosat i UK.

Skriv til mig hvis du er interesseret. (ditlev''at''uk2.net)

:)
Ditlev

www.onapp.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)