Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyuddannet web-integrator søger freelance arbejde

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg bestod her i sidste uge min Web-integrator uddannelse, og nu vil jeg gerne til at lave nogle ordenlige opgaver hvor jeg kan få afprøvet mine evner. Så hvis du ligger inde med nogle opgaver eller ideer til ting du gerne vil have lavet, så sig endelig til, så finder vi ud af noget. 

Lidt om mig selv: Jeg er 19 år gammel, bor i sønderjylland ved rødekro. Jeg har arbejdet med php og programmering i mange år nu, men aldrig helt fået det ud i erhverslivet endnu. Men det er nu det skal ske, det er nu det næste skridt skal tages. 

Jeg vil ikke skrive så meget her, vil hellere end gerne skrive mere hvis det her lyder spændende for dig ,eller for dit firma, jeg er altid klar på en udfordring, og stopper ikke før både jeg og kunden er tilfreds med produktet. 

 

Fra Nibe
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man fange dig på en mail? :)

Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du hvertfald.

 

Niclas (at) schu.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Jeg var lige lidt nysgerrig på at høre om du også kan lave noget med webshops? (og evt. også design?)..

Mvh Uffe..

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det vil jeg mene jeg godt kan. Vi har haft noget om at lave med webshops, og sådan, men dog ikke med betalingsmodul. Men så vidt jeg ved så skulle det ikke være det største problem :)

Derudover har jeg været i praktik, og arbejdet en del med oscommerce, men jeg foretrækker mest at lave tingene selv, men det er jo helt an på hvad det er du har i tankerne :)

Jeg ville næsten være ked af det på dine vejne hvis jeg skulle stå for designet. For mine grafiske evner rækker desværre ikke så langt. Men hvis du har et design hvor jeg kan se hvordan tingene skal se ud, kan jeg sagtens sætte det op i html og css. Vil dog helst bare ikke lave designet selv :)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror godt jeg kan bruge dig, til min hjemmeside.. Kan du .asp?

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre ikke. Jeg arbejder primært i PHP..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)