Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukning af enkeltmands virksomhed?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For at gøre en lang historie kort. :)

Jeg har en enkeltmand virksomhed, som er startet her i starten af marts 2010. Den er sat til at starte 01.04.2010. Jeg er dog nu igang med at lave Aps istedet, og skal derfor ikke bruge min enkeltmandsvirksomhed mere.

Min advokat og revisor sagde så at jeg bare skulle lukke den, den dag den var sat til at starte (01.04.2010).

Jeg har så lige prøvet at logge på webreg.dk og valgt den første Lynservice der under "Lukning af virksomhed". Jeg logger ind med digital signatur og skal indtaste mit CVR nummer. Det gør jeg og for at vide at mit firma ikke kan findes?

Går man på www.cvr.dk finder man det helt fint? Er det fordi jeg skal vente til imorgen d. 01.04.2010 med at lukke det? 

Det jeg troede de mente da de sagde jeg skulle lukke det den dag, var at man kunne vælge hvornår man ville lukke virksomheden på den her "luknings blanket" og dér skulle jeg så vælge 01.04.2010.

Giver det mening og hvad gør jeg forkert, hvis jeg gør noget forkert :P

På forhånd tak.

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Qbus

Har du fået et svar på hvordan du kan lukke virksomheden tilbage i tiden?

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener nok at jeg gik ind på WebReg eller sådan noget og satte virksomheden til at lukke samme dag som den var åbnet. Virksomehden nåede aldrig at sende en faktura eller noget, da jeg lavede ApS i stedet.

Håber det hjælper, er ved at være noget tid siden så kan nærmest ikke huske det :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Problemet er nok, at du ikke må gå så langt tilbage med en registrering.

Løsningen er at printe afmeldingsblanketten, som findes på www.virk.dk, og hefter indsende den med posten. Så kan du også tilføje, at det reelt handler om en annullation af virksomheden

Tonny

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Problemet er nok, at du ikke må gå så langt tilbage med en registrering.

Hej Tonny,

Problemet er nok nærmere at han ikke kan afmelde noget der ikke er startet, trådstarterens første post er fra 31.03.2010 og det cvr.nr. han ville afmelde var sat til at starte 01.04.2010

Wink
/Brian 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo altid ringe til dem og få hjælp hvis det ikke løser sig over nettet :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)