Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import af textil fra USA

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey faldt lidt tilfældigt over denne side og har nu meldt mig ind, og har et spørgsmål, til dem som ved noget om import fra Staterne, overvejer og importere tøj fra USA, og har hørt at USA og England har en god textil aftale, så mit spørgsmål er kan det betale sig og oprette et firma i England, for dernæst at sælge det til mit Danske firma,de er jo begge i eu, evt med lidt profit, da skatten jo er lavere i England, og man derved kunne tjene lidt penge den vej, udenom det danske skattevæsen, er helt blank, så mangler lidt viden her, på forhånd tak
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
M.h.t. skatten, så er det nok en fordel med et selskab i England, mener at skatten derovre er lavere end i DK.

M.h.t. import af textiler fra USA til EU, så har England ikke en særskilt aftale for dette - alt er standardiseret indenfor EU, så der findes ikke en lempeligere toldsats for textiler til England, end for resten af EU.

Der er selvfølgelig altid spørgsmålet om kvoterne på textiler - her er jeg ikke helt klar over, om en given kvote nedskrives land for land eller i hele EU på een gang. Ifald det er fra land til land, så kan man selvfølgelig med fordel  indfører sine textiler via et andet land  i EU,  såfremt kvoten er opbrugt i DK.




Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Så vidt jeg ved er tolden den samme som i DK(EU)

 

Men jeg er kun 98% sikker:)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)