Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du ondt i halsen? Bliv rask på 1-2 dage! Læs min guide.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok. Du har overbevist mig! For selvfølgelig ved du bedre end veluddannede danske læger. Jeg behøver ikke "Google mere", for jeg har gjort mit forarbejde, før jeg kommer med mine påstande - i modsætning til personen, der har skrevet det oprindelige indlæg (og tilsyneladende også dig). Jeg kunne sagtens tage fejl i de ting jeg skriver, men jeg tør godt vædde på at mine påstande er meget tættere på sandheden end hvad der ellers er skrevet i denne tråd

ad 2. Halstørklæde kan være behageligt og lindrende, men det kurerer ingenting.

ad 3. For at citere en doktor, så er feber kroppens naturlige måde at bekæmpe sygdom, men man bliver "ikke hurtigere rask af at træne hårdt eller gemme sig under dynen for at presse temperaturen endnu højere op".

ad 6. Find mig gerne et videnskabeligt bevis på at chili kan kurere "ondt i halsen". Faktum er at man ikke ved nok om chilis effekt på immunforsvaret, men at man mener at chili har en positiv effekt på visse sygdomme. Jeg mangler dog stadig at se nogen tilnærmelsesvis påvise at chili kan hjælpe mod ondt i halsen. 

ad 7. Varme over ca. 40 grader dræber de bakteriebekæmpende enzymer i honningen. Hvis du skal bruge honning til noget, så spis det rent eller i køligere drikke. Te har ingen kurerende effekt, men kan lindre. 

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

det sku en ommer, Bo Kruse Big Smile

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dog en gammel tråd der pludseligt dukker op fra de døde igen.

Om Bo er læge, advokat eller skraldemand har ingen betydning for mig, han har dog ret i de fleste af sine påstande.

Desuden er denne guide bygget op på gamle råd og en hint a overtro, tilsæt en knivspids salt og kast en sort kat over venstre skulde, så skal det nok gå. "Hmmm"

At en har ondt i halsen kan skyldes mange forskellige faktorer. Så som:

Bakterier, vira, allergi, hævelse af forskellige kirtler eller irritation på samme. Så en guide kan desværre ikke dække alle former for "Ondt i halsen".

Et godt råd fra mig: "Lad være med at blive syg" :)

God aften herfra

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hahaha 'veluddannede danske laeger' xD

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)