Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min webshop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vil meget gerne høre om jeres meninger om min nye webshop: www.justwear.dk

Den er dog ikke helt færdig endnu, produkterne er ikke rigtige, der skal helt nye produkter på. Der er små ting på hjemmesiden som også skal justeres.

Vi vil sælge tasker, tøj, smykker til kvinder . Hvis i kender leverandører fra udlandet så vil det være en stor hjælp.

Venlig Hilsen Cino

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser meget godt ud. Der er en hvid linie til venstre for de to bokse med tasker. Det virker som en fejl. Baggrunden følger ikke med content, når man scroller, det virker mærkeligt at menulinien pludselig får en anden baggrundsfarve, blot fordi man scroller.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

meget tam men sig til når du har lavet den færdig..

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres meninger, men håber på at der er flere aminoer derude som kan komme med en kommentar.Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det minder mig om en karrusel tur ....

Det hele sejler rundt og inden jeg finder ud af hvordan det du forsøger at lave er jeg videre.

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes ikke det øverste "slideshow" fungerer særlig godt. Det går for hurtigt, og det er forvirrende når man kører musen over det. Man kan ikke lige til at starte med gennemskue hvordan det fungerer. Derudover er det en smule kedeligt, når der kan ses så meget af den grå baggrund.

Jeg synes også godt du kunne syneliggøre dine links meget mere.

Keep it up, så skal det nok blive godt.

VH Mathias Bak

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg fattede heller ikke det øverste slideshow til at starte med. Først troede jeg at det var en fejl at jeg så en halv tekst og en halv taske. Så jeg havde ikke fået set alle taskerne med mindre jeg virkeligt kæmpede for at finde ud af hvordan det slide skidt virkede.

Skal du have sådan noget, hvorfor så ikke lave det som et banner hvor taskerne selv slider, så kan du være sikker på at tekst og billede vises rigtigt, og at alle tasker vises uanset hvor meget klovn der sidder bag skærmen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

klikket videre vidste ikke skulle give feedback , jeg kunne ikke se siden da jeg har 10 skærm slidshow fylder hele skærm

med mangler både tekst til at forside og til søgeord maskinerne

dansk – engelske tekst bliver blandet samme vælge et af sporgene .

Øverst links går væk , vidste skærme bukkes lidt vælge farver i links langt fra menuen farven

hvor er kontaktsiden ?.

titlen forstod jeg ikke da jeg klikke ud på google , ingen kalder en forside homepage , brug gerne alle 67 tegn der vises på google , jeg mener denne her <title> Home page </title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

nogle hurrtige:

1) Det er ikke godt at dine forside info er i Flash - set med SEO øjne.

2) alle produkt billeder burde være links der linker til selve produktet,

3) På produkt siden burde produkt titel være i et h1 tag - og ikke dit logo som lige nu er i et h1 tag.

:-)

Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for jeres svar, den er slet ikke færdig endnu, jeg ved godt at der mangler en del endnu, men tak for jeres svar.

 

Venlig Hilsen Cino

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)