Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! - Hotmail blokerer vores mails

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

 

Vi er netop kommet tilbage fra Påskeferie, og da jeg skal til at besvare vores mails fra kunder, når jeg at besvare 5 da jeg pludselig får 5 e-mails retur på min mail med følgende:

 

host mx3.hotmail.com[65.55.37.104] said: 550 SC-004
   Mail rejected by Windows Live Hotmail for policy reasons. A block has been
   placed against your IP address because we have received complaints
   concerning mail coming from that IP address. If you are not an
   email/network admin please contact your E-mail/Internet Service Provider
   for help. Email/network admins, we recommend enrolling in our Junk E-Mail
   Reporting Program (JMRP), a free program intended to help senders remove
   unwanted recipients from their e-mail list: http://postmaster.live.com (in
   reply to MAIL FROM command)
Reporting-MTA: dns; pfepb.post.tele.dk
X-Postfix-Queue-ID: 2B759F84040
X-Postfix-Sender: rfc822; kontakt@queeninyou.dk
Arrival-Date: Tue,  6 Apr 2010 08:20:02 +0200 (CEST)

 

Jeg er simpelthen på herrens mark, og forstår slet ikke hvad der foregår

Kan nogle hjælpe ?

På forhånd tak,

Queeninyou.dk - Online modetøj for dronninger

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogen der har følt at jeres mail var spam går jeg ud fra.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nøjagtig samme problem. Jeg har desværre ikke noget svar på hvad løsningen kunne være - jeg ved blot, at det ikke er længe siden den sidst var gal med hotmail Tongue Tied

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

En hurtig løsning er et abonnement på www.smtp.com, så er du 99,9% sikker på at dine mails når frem.

Fullrates mailserver er blokeret nogle steder fordi enkelte af kunderne øjensynligt har brugt den til spam. Surt for de resterende 89.999 kunder. Jeg kunne forestille mig at det samme er tilfældet med din udbyders mailserver.

Derudover er Hotmail nogle paphatte på det område, sjældent har det været så svært at få legitime mails frem til en modtager, som når de bruger Hotmail.

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

En hurtig løsning er et abonnement på www.smtp.com, så er du 99,9% sikker på at dine mails når frem.

Fullrates mailserver er blokeret nogle steder fordi enkelte af kunderne øjensynligt har brugt den til spam. Surt for de resterende 89.999 kunder. Jeg kunne forestille mig at det samme er tilfældet med din udbyders mailserver.

Derudover er Hotmail nogle paphatte på det område, sjældent har det været så svært at få legitime mails frem til en modtager, som når de bruger Hotmail.

Vi har udelukkende sendt almindelige mails ud til vores kunder.

Altså almindelige besvarelser - Vi benytter dandomain til vores shop, der også har vores mail. Det er simpelthen så irriterende, for jeg har så mange kunder der ikke kan forstå vi ikke besvarer dem nu, og jeg er ikke ligefrem en haj på det her.

Ved at tilmelde sig denne smtp.com vil den så med det samme fjerne blokeringen så man kan sende mails igen?

 

Queeninyou.dk - Online modetøj for dronninger

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Modify.dk Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har konstateret samme problem her til morgen. I går svaret vi på et par mails til hotmail adresser, men i dag får vi samme besked retur som dig.

Har 3 shops hostede hos E-navn og fejlen er på alle 3 shops. Derudover har vi en shop hos magentohotel og den får også samme fejl. 

Så tror det er et problem hos Hotmail. Vi har givet fejlen videre til E-navn så håber at de kan finde ud af noget.

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:
Derudover er Hotmail nogle paphatte på det område, sjældent har det været så svært at få legitime mails frem til en modtager, som når de bruger Hotmail.

Paphatte, næh de beskytter bare deres brugere....

Svært, næh man skal bare gøre det rigtigt....

Som ejer af en online forretning, så kan man altså ikke komme udenom SPF. Se mere her om hvilke krav der er til levering af e-mails til hotmail.com http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken SMTP server bruger I? Det er garanteret en eller anden udbyders smtp der er blevet blokeret af hotmail. Det har intet med jeres valg af shopløsninger, hvilke mails I har sendt osv. at gøre. I deler garanteret SMTP-server (som nu er blevet blokeret) med flere tusinde andre internet-kunder hos samme firma, som I er kunde hos.

I Outlook kan I finde ud af hvilken SMTP i bruger ved at gå denne vej:
Funktioner > Kontoindstillinger > Vælg jeres konto > Rediger

Her har I et felt hvor der står "Server til udgående post (SMTP):"

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Skovhøj:

Hvilken SMTP server bruger I? Det er garanteret en eller anden udbyders smtp der er blevet blokeret af hotmail. Det har intet med jeres valg af shopløsninger, hvilke mails I har sendt osv. at gøre. I deler garanteret SMTP-server (som nu er blevet blokeret) med flere tusinde andre internet-kunder hos samme firma, som I er kunde hos.

I Outlook kan I finde ud af hvilken SMTP i bruger ved at gå denne vej:
Funktioner > Kontoindstillinger > Vælg jeres konto > Rediger

Her har I et felt hvor der står "Server til udgående post (SMTP):"

 

Vi har netop fået svar på hvad problemet er, og det er rigtig nok som du skriver.

Det var TDC's smtp der havde fejlen. Vi har benyttet smtp.mail.dk og denne havde en blokering efter Påsken.

Vi har ikke fået den fjernet endnu, men bruger blot vores "normale" SMTP istedet, og så virker det uden problemer - So problem solved - Thank god :)

Queeninyou.dk - Online modetøj for dronninger

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)