Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

program til kunde oversigt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Præstø
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hi..

Jeg har et lille vinduespudser firma hvor jeg på det sidste har fået en del nye kunder. Jeg står nu og mangler et program som kan holde styr på mine kunder og hvornår de skal have pudset næste gang. Intervallerne er meget forskellige fra kunde til kunde hvilket gør det lidt besværligt at holde styr på, ved i om der findes sådan et program som kan styre det og som også er til at betale..??

mvh

Dennis

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nok ikke nogle specielle programmer, men har du overvejet følgende:

Hvad med outlook og kalender funktionen?
I outlook kan du også tilføje kontakt informationer mv. på dine kunder.

Ellers kan et simpel regneark vil klare opgaven?

Mvh

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan konstruere et "lille system" baseret på en "universel" kalender i en Excel-fil m.v. Arbejder udelukkende med systemudvikling/programmering i Microsoft Office. Hvad er dit budget?

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget jeg vil kunne klare via et Excel ark 

hvad er dit budget, 

 

kontakt mig evt på kasper snabela franzmedia.dk så ordner vi det lige ;)

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Jeg har noget som du kan bruge tror jeg - kontakt mig på kim@b-web.dk - så kan vi lige finde ud af noget.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Myggen:

hi..

Jeg har et lille vinduespudser firma hvor jeg på det sidste har fået en del nye kunder. Jeg står nu og mangler et program som kan holde styr på mine kunder og hvornår de skal have pudset næste gang. Intervallerne er meget forskellige fra kunde til kunde hvilket gør det lidt besværligt at holde styr på, ved i om der findes sådan et program som kan styre det og som også er til at betale..??

mvh

Dennis

Jeg vil tro du kan nøjes med at bruge Outlook. Kalender funktionen har mulighed for at indsætte gentagelser. På den måde kan du nemt indsætte dine intervaller for dine kunder, ligeledes kan du opbygge dit kundekartotek der.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Fra  Wiis Import Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Vi har et system der vil kunne det du efterlyser, jeg har skrevet lidt mere til dig. Men for alle andre så vil jeg henvise til vores hjemmeside www.microbizz.dk

Skulle man være interesseret i at høre mere eller få en demonstration så er i også velkomne til at kontakte mig her på amino.

Med venlig hilsen

Michael Wittendorff

 

import og produktion af varer fra Asien, med særlig fokus på Kina og Filippinerne. www.wiisimport.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Fra  Wiis Import Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at skrive at det er gratis de første 30 dage

med venlig hilsen

Michael Wittendorff

import og produktion af varer fra Asien, med særlig fokus på Kina og Filippinerne. www.wiisimport.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Grøn Polering Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har programmeret mit eget fra grunden. Det fungerer rigtig godt. Jeg synes slet ikke Outlook er avanceret nok på området. Mit system kan alt, hvad man normalt skal bruge i et vinduespudser/rengørings firma. Programmet kan sortere kunder efter postnummer, navn eller date. oprette faste eller fleksible aftaler. Skabe fridage ved sygdom ved at rykke aftaler automatisk. Programmet planlægger ligeledes ikke aftaler på dage, der er defineret som fridage for alle medarbejdere (praktisk ved sommerferie m.m). Desuden er det nemt at rykke rundt på aftalerne indenfor de forskellige postnumre. Programmet er fuldt funktionelt, og er allerede i brug i den daglige planlægning i virksomheden, selvom det stadig bliver finpudset i kanterne af og til.

Hvis du er interesseret, kan du få det gratis og kun betale for supporten.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad med en GPS den kan du have med i bilen og du kan angive ret præcist hvornår du kan være på det pågældende sted og den holder styr på kilometerne men du skal have en af de dyre ellers kan den ikke det den skalSmile

preben

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)