Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor/partner til import og salgs projekt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

GOD INVESTERINGSMULIGHED

Jeg søger en villig investorer/partner, som kunne tænke sig at være med i mit projekt. Projektet går ud på at importerer kraftfulde lommelygter her til Danmark.

Lygterne er af sådan kvalitet, at de bliver brugt af politiet, militæret, vagtværn og jægere mm. De har et højt lumen output, hvilket gør dem utrolig kraftige. Mac light, kan altså slet ikke være med her. Hvis vi skal tage den mindste lygte som bliver forhandlet i butikkerne (for jo der er en på markedet her i DK) den er på ca.100 lumen, og har en vejl.salgspris på 600 til 700 kr.

Jeg har fundet en producent i kina. Jeg har undersøgt dem, og snakket med dem dagligt i snart 2 måneder nu. De har forhandlere i USA, Sverige, Norge, Lithauen, Tyskland, Polen og mange flere.

Eks. de har et udvalg på 8 lygter som har fra 100 lumen til 1800 lumen. Den mindste lygte er på 275 lumen (175 lumen mere end den jeg fortalte om før) den koster i indkøb ca.130 kr. Der vil være utrolig god fortjeneste for sælger samt forretningen.

Jeg har snakket med et par forretninger, hvor jeg var ude og lufte ideen, og de ville meget gerne høre nærmere når det blev aktuelt.

Fakta: jeg har nogle freelance sælgere som meget gerne vil ud og sælge produktet.

Der er mulighe for "private labelling"

Utrolig konkurencedygtige priser, samt god kvalitet.

Jeg har en masse ideer til videre markedsføring, og til at øge salget.

F.eks. laver vi interne konkurencer i butikkerne, hvor vi gør dem opmærksom på vi kører en konkurrence, den kan vi køre en 6 mrd. hvor der så udloves præmier til dem (som individuel sælger) som sælger flest af vores lygter, el. måske en bestemt model.

Desuden er vores priser så gode, at vi kan lave en introduktionspris, for at komme ind på markedet.

 

Jeg startede som sagt med ideen for ca.2 måneder siden, og tror stadig på den. Har man set lygterne bliver man ret imponeret. Her kan vi tilbyde en meget kraftfuld lygte til både professionelle samt private (den private forbruger skal gøres opmærksom på lygterne, da de stadig er rimelig nye på markedet)

Seriøse henvendelser er velkomne. Jeg søger som sagt en partner/investor (evt.passiv investor)

Skriv endelig, og lad os snakke om det.

Med venlig hilsen

Jss

ps. Hvis jeg finder en partner herinde som kan bakke op rent økonomisk, kan vi få eneretten til at sælge dem til start her i DK.

Fra Nykøbing Sj.
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jss,

Lyder interessant - men du kunne måske oplyse lidt om kapitalbehovet?

 

JH

Cir-IT er Airboss partner - Vi gør din hverdag nemmere!
AirBoss - er et af de ældste økonomisystemer på det danske marked.

 

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har sendt dig en PB!

 

Med venlig hilsen

Jesper

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JH.

Det kan du tro.

Som sagt har de 9 forskellige modeller. 

Jeg havde tænkt mig at få 4-5 modeller hjem.  De populæreste

hvis vi f.eks tager modellen på 275 lumen som er den "lille" skal man mindst købe 50 stk. hvis man skal have den bedste pris.

50x130=6500-, kr. 

Men hvad siger du til at jeg udarbejder en liste med modeller og priser? så hvis du skriver din mail skal jeg gerne sende det til dig.

Hvis man skal have private labelling, skal man købe mindst 500 stk.

Kender du noget til disse lygter i forvejen?

Med venlig hilsen

Jss

Fra Nykøbing Sj.
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Cir-IT er Airboss partner - Vi gør din hverdag nemmere!
AirBoss - er et af de ældste økonomisystemer på det danske marked.

 

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JH

Du hører fra mig søndag.

Tak for din interesse.

God weekend.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jss.

Send gerne info til: kr@dbm.dk

Gerne også lidt produktinfo (er lygterne vandtætte, kan de tåle slag m.v.)

Mvh.

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg lovede at fremsende materiale til jer idag. Jeg har simpelthen haft forrygende travlt hele dagen. Jeg skulle nok have ventet til mandag med at skrive tråden. Jeg håber lige i kan vente et par dage.

Beklager selfvølgelig, men i kender det jo selv, at man på tidspunkter er ret hængt op, det har jeg så været henover weekenden. Jeg får det lavet i løbet af i morgen, og så har i svar tirsdag, det lover jeg:)

Med venlig hilsen

Jss

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

har du fundet en partner??? ellers må du godt skrive til mig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)