Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Kina

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal hente nogle varer hjem fra Kina, er der nogen der har erfaring med en billig (alt er relativt, I know) måde at gøre dette på.

Mvh. Anja

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor I Kina og hvor meget?

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare bed dem du indkøber fra sende med EMS, FedEx eller UPS.. De er sat i billigst til dyreste række følge.. Alle 3 pålidelige og fornuftige priser på fragten.

Plejer på tommelfinger regel at regne med 10% af varens pris i fragtomk, det passer somregel meget godt..

Vi snakker her om luftfragt. og der er ikke taget højde for told og moms.

Fra Danmark
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Fra  Laaninfo Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gunzone.dk 

 

Inde på EMS, hvilken valuta er priserne så skrevet i? 

Og hvad er forskellen på D og M ? 

Har lidt svært ved lige at gennemskue det ? 

 

http://www.ems.com.cn/serviceguide/e-zi-fei-biao-zhun.html

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja:
Jeg skal hente nogle varer hjem fra Kina, er der nogen der har erfaring med en billig (alt er relativt, I know) måde at gøre dette på

Vi ville have langt lettere ved jælpe dig hvis, du startede med at være meget mere specifik mht. mængden af gods/ volumen, evt. specielle krav f.eks køl eller farligt gods osv.  ligeledes er det meget vigtigt at du gør dig klart hvor lang tid du kan vente på at få godset hjem.

For almindeligt ufarligt gods er der flerer mulighed.

Kurer  forsendelse som leveres inden for få dage.   DYRT!

Almindelig luftfragt  normalt  3-6 dages levering, 

Søfragt  normalt levering  3-4 uger   billigt ved store godsmængder  typisk over 150 kg. eller volumen gods

Mvh

Ravn

 

Fra Danmark
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Fra  Laaninfo Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

@Ravn

 

Jeg har af en kinesisk producent fået opgivet shipping prisen fra dem til Hamborg, til 4,90 dollars pr. kilo, vil du mene det er fornuftigt? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Intuition:

@Ravn

Jeg har af en kinesisk producent fået opgivet shipping prisen fra dem til Hamborg, til 4,90 dollars pr. kilo, vil du mene det er fornuftigt? 

En shipping pris på 4,9 USD kan du ikke bruge til ret meget, for er der bare tale om bare fragt raten eller er det en "all in pris?   HVor mange kg gods er der tale om ?
Umiddelbart tror jeg du vil få problemer med at få godset fortoldet hvis det kommer til hamborg. Hvorfor får du det ikke sendt direkte til Danmark?
Mvh
Ravn
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Som der er blevet nævnt tidligere ville det være klart at foretrække, hvis du kunne nævne hvilken mængde vi har med at gøre. Umiddelbart vil kurer være billigst hvis der er tale om små mængder, da diverse kurerselskaber også tilbyder et economy produkt hjem fra Kina. Luftfragt vil umiddelbart være en for dyr løsning med mindre du har en forholdsvis stor omsætningshastighed på dine vare og eller de er blevet solgt? Søfragt kan godt betale alt efter mængden, men så er der jo lige det med transittiden som vanligvis er omkring 30-35 dage, en lille smule ekstra på stykgods, da de skal omlæsses etc etc. - Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig hvis du har brug for yderligere hjælp : Benjamin / tlf : 2783 4403

Fra Skanderborg
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer der har skrevet til mig - jeg kan godt se at der liiige mangler lidt info om mængden af varer og hvorfra i Kina. Har ikke lige prøvet at hente varer i Kina før :-) Jeg finder ud af noget mere.

Mange hilsener fra Anja

Fra Skanderborg
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg fundet ud af lidt mere om de varer jeg skal have hjem fra Kina.

Det drejer sig om 28 kasser - totalvægt 280 kg., og hver med en størrelse på 48 x 26 x 44 cm.

Nogle der har bud på den bedste og billigste løsning?

Mvh. Anja

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)