Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blod, sved og tårer - byttes for fantastiske produkter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-aminoer,

Selvom det er blevet varmt udenfor, har jeg sat mig indenfor for at komme videre med mit projekt. Og derfor er her først lidt om hvad jeg har brugt det sidste lange stykke tid på:

Jeg har nemlig gennem en længere periode brugt rigtig mange timer, dage og uger på at suge alt den information til mig vedr. start af webshop, som jeg overhovedt har haft mulighed for. Jeg har i flere år villet starte en webshop, men det er først indenfor det seneste år jeg er begyndt at læse e-pusher, webshop hvordan, læse på amino og mange andre steder.

Det er også først nu at jeg har besluttet mig for at det netop er en webshop som jeg vil starte. Grunden til at jeg vælger en webshop, er at jeg interesserer mig utrolig meget for alt hvad der sker online, samtidig med at jeg synes det er spændende at få ændringer på en webshop kan ses umiddelbart få sekunder efter på kundernes reaktioner.

De seneste 2 måneder har jeg næsten udelukkende brugt på at researche omkring valg af platform/webshopløsning, men jeg har også brugt ekstra lang tid på at læse en masse vedr. SEO og brugervenlighed.

I dag besluttede jeg at jeg har lært, læst og hørt nok – og nu var det på tide at der skulle ske noget.

Jeg har undersøgt forskellige markeder, omkring hvilket produkt jeg skulle sælge. I starten tænkte jeg meget over at finde et produkt som interesserer mig, men efterhånden har jeg indset at det der virkelig interesserer mig er alt det arbejde der skal smides i webshoppen. Uanset hvilke produkter jeg kommer til at sælge, så kan jeg sætte mig ind i dem og lave en masse research omkring produkterne, så jeg derefter har tid til webshoppen, design, CMS, SEO, databaser, logo, link building, brugervenlighed osv.

For det er netop alt det der interesserer mig, og jeg glæder mig allerede til at kunne se små forbedringer fra måned til måned, på google og min konveteringrate m.m. Selvom det kommer til at koste både blod, sved og tårer.  

Det eneste jeg nu mangler, for at jeg kan springe ud i det og komme i gang er en målgruppe jeg kan henvende mig til med nogle fantastiske produkter. Derfor håbede jeg at en af jer kære aminoer, selv havde en række produkter som kunne være fantastiske for mig eller kendte en leverandør til mig?

Dropshipping ville selvfølgelig være at foretrække, selvom avancen er lavere. Men det eneste krav jeg har, er at produkter ikke er dyre luksus produkter, samt hvis der ikke er tale om dropshipping skal produkterne være nemme mht. fragt.

Håber at høre fra en masse hjælpsomme aminoer. Hvis du har behov for at være diskret kan du altid sende en PB.

Mvh, Jacob

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Derfor håbede jeg at en af jer kære aminoer, selv havde en række produkter som kunne være fantastiske for mig eller kendte en leverandør til mig?

Du er selvfølgelig velkommen til at stille spørgsmål m.m. :-)

mvh. Jacob

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide om jeg skulle have kortet det ned Angel

Tilmeldt 22. Nov 05
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan eventuelt kigge på www.dropshipforum.co.uk for dropshipping leverandøre, tror det skulle være muligt at finde tråde om de fleste produkter.

En anden mulighed ville være at kigge på www.alibaba.com

Held og lykke.  

Time2Cruise - Alt om krydstogt

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og tak for dit input.

Jeg kendte godt www.alibaba.com, men vil for det første helst undgå o handle derinde og for det andet vil jeg foretrække at handle med danskere :-) keep it simple.

Men vil da lige smutte en tur forbi www.dropshipforum.co.uk , mange tak :-)

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår dit indlæg. Men jeg gør mit bedste.

Men hvis du vil arbejde med e-handel - eller bare handel i det hele taget, så er det fint du gerne vil i gang med shop og det hele. Men hvis jeg var dig ville jeg starte med at finde ud af hvad jeg skal sælge og så skabe en meget stor viden om hele dette domæne.

For hvis du som iværksætter har en stor domæne viden om dine produkter, så vil du langt lettere kunne komme i gang hvis du altså øser lidt ud af din viden på blogs og andre steder. Så vil folk linke til dig og komme med spørgsmål til dig og sikkert også handle med dig.

Indhold og viden er guld - alt det andet er "bare" teknik.

Men held og lykke med projektet!

:-)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakon

Kontakt mig, jeg har det helt perfekte koncept til din webshop det er klar til brug.

Dropshipping
Mange produkter
Distributør etc.

Lad mig hører. 

 

Du kan kontakte mig på info@besthosting.dk

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Lauge:
Indhold og viden er guld - alt det andet er "bare" teknik.

Jeg synes generelt det du siger er korrekt :-)

Men jeg synes dog at pga. at jeg brænder så meget for SEO, optimering og brugervenlighed, så burde jeg kunne skaffe nogle kunder via google og adwords, uden at de behøver vide om jeg som person ved en skid om produktet, så længe webshoppen fremstår professionel, brugervenlig og med en masse fede brugbare artikler? :-)

Håber du ved hvor jeg vil hen af, ellers så må du jo skrive igen ;-)

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Langhoff:
Du kan kontakte mig på info@besthosting.dk

Done :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)