Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIPocean invitation - Ved du hvad det er?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også fået den af en jeg ikke kender. Jeg anså det blot som spam (som ikke var blevet snuppet af Spamfigher he he)

Der er vist ikke meget VIP over det ;-)

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Og her gik jeg og troede jeg var noget helt specielt Big Smile

Jeg hr nemlig også modtaget en invitaiton, men da jeg ikke kunne lokalisere personen der åbenbart skulle ønske at have mig indenbords, og deres introduktionsvideo sagde NADA jeg kunne bruge, så trykkede jeg slet, og prioriterede den næste mail i min indbakke Smile

Dating eller lignende har jeg da slet ikke tid til nu Min-Mave er kommet på "speed" Wink

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hæ, nej der er ikke meget VIP over det.

Jeg er blevet bruger, og det ser ud til at for at man faktisk kan bruge det til noget, så skal man lige købe et eller andet ... godt nok kun til 5kr eller sådan noget, men jeg tror lidt det er fusk.

yderligere når man opretter sig som bruger så SKAL man også indskrive sin MSN login, og det betyder så at alle ens venner på MSN får en invitation.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Mikkel deMib Svendsen:
Martin du må være ramt af en email-spammer-nørd - jeg plejer aldrig at læse mere end halvdelen af subject linien på den slags mails før jeg trykker på BLOKER i SpamFighter :)

Martin Thorborg:
Rigtige mænd bruger ikke software, men skruetrækker! :-)

Dbh Martin

Hmm.. Skype-Smile

Ja-  jævnfør Martins tidligere udmelding om hardwarehacking må vi næsten kunne konstatere at spam og virus fjernes hurtigst og mest effektivt med en hammer Devil

mvh

Jan

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også modtaget en invitation, men jeg føler mig ikke særlig VIP, så den røg i skraldespanden!

/Iben Louise

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop modtaget en invitation fra en ven som havde fået en invitation fra en bekendt :).

Sitet suger dine MSN informationer/ kontaktliste (hvis man skulle komme til at indtaste MSN login og password til dette på siden, hvilket man ALDRIG bør gøre) og spammer så alle i din liste med invitationer til VIPocean. Altså et fake/ scam site nøjagtig som MeetYourMessenger. Min ven som "kom til" at oprette sig på sitet valgte at han IKKE ville sende invitationer ud til sine venner, men det er folkene bag VIPocean tilsyneladende ret ligeglade med.

Så den invitation skal vist bare slettes fra indbakken med det samme.

-Nikolaj Halberg

 

 

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg blev medlem da jeg fik invitationer hele tiden,det kosted kun et par kroner.

Men idag har jeg fundet ud af at de har taget 299,95 kr på mit credit kort.

Jeg har skrevet til dem og må nu se om jeg får dem tilbage.

Det er bare en side hvor du kan møde nye venner,men jeg vil holde mig langt væk

Hilsen Hanne

Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

VIPocean Jeg har kun en ting at sige hvis du vil miste penge tilmelder du dig ??

og hvis du vil beholde dem fjerner du dem og det kan ikke siges hurtig nok

jeg håber ikke du har givet dem din kontonr. for så kan du være sikker på at de har hævet af din konto uden du har givet din aksept der til

 

Hilsen Karsten Jacobsen

Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne

Jeg har brug for din hjælp! Smile  da jeg også kan se at du er blevet snydt af dem Sad jeg /vi er nogle stykker der prøver på at samle så mange mennesker der er blevet betjålet af dem så vi ligger sag an men jo flere vi er jo støre er sjancen for at vi kan køre en sag hvor staten giver fri proces til at køre den envidre vil jeg gå i pressen men mangler nogle der vil være med så de kan se at det ikke er en anders and historie jeg kommer med envidre kan jeg få folk op af stolen som er blevet snydt til at hjælpe os Skriv til mig på karjac@esenet.dk eller ring på 21.73.81.31

MVH

KARSTEN Hjælp os så så skriv til mig og give mig din adr og  være med så  VIPocean bliver stoppet og dømt

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten - Mener du med hensyn til det tilbud på 2 biografbiletter til 5,50 kr hvor man tilmeldte sig en surveyside, for derefter at være medlem på deres side? Hvis ja, så er det noget fusk - Men jeg var ikke længe om at finde de nødvendige informationer omkring afmelding af abbonnementet da jeg tjekkede leveringstiden som ville gøre jeg skulle betale 2 gange fuld pris på deres VIP for at kunne modtage dem efter 8 uger.

Det var en smertefri proces at afmelde (på trods af det skulle foregå over email) jeg fik svar dagen efter at det var afmeldt.

 

 

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)