Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At slette "Oversigt" i browserdata, hvordan?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ved egentlig ikke, hvor dette spørgsmål skal placeres, men håber nogen, der kender svaret falder over dette.

I min explorer (har windows xp) har jeg i browseren en synlig oversigt over "Favoritter", "Oversigt" og "besøgte websteder".  For at slette besøgte websteder, ved jeg jeg går ind i "Funktioner" - "Slet browserdata" og kan derfra vælge, hvad jeg vil slette, og efterfølgende lukke explorer ned.

Men jeg kan simpelten ikke få slette den del, som hedder "Oversigt". Der ligger nogle bestemte sider, som jeg ikke har besøgt længe, og de bliver ved med at ligge der, hver gang jeg åbner "scroll down" til browseren.

Hvordan sletter jeg denne oversigt, så den ikke er synlig overhovedet. Har forsøgt alt, men er stadig ikke faldet over det rigtige måde.

 

Venligst og tak for hjælpen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan..

Er det når du åbner en ny fane ??

Der kommer jo en masse bokse med de sider du har besøgt ??

 

Mvh. Emrah

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emrah

Det er simpelten når jeg i browseren skal skrive en webside jeg vil besøge, så kommer de tidligere besøgte websteder frem, som er meget normalt, da det bliver gemt. Men udover det er min browser sådan indstillet, at der også under de tidligere besøgte websteder er nogle sider, som ligger under "Oversigt", samt de "Favorit" sider jeg har. Det er ligesom delt op i 3 kategorier i browseren, som man skriver i når man skal ind på en hjemmeside.

 

Vh. Allan

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Funktioner > internet indstillinger > SLET ALT

Så skulle alt gerne være slettet

 

Mikkel

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej Mikkel, har ikke noget som hedder SLET ALT, så den duer ikke her på min com. Har den som hedder SLET Browserdata - og så kan man vælge Midlertidig internetfiler, Cookies, Oversigt, Formulardata, Adgangskoder, InPrivate-filtreringsdata. Har valgt dem alle, men "Oversigten" slettes bare ikke og heller ikke de sider, der er gemt og synlige i "Oversigten".

Det må være muligt at fjerne på en simpel måde, men kan bare ikke finde ud af det.

 

Allan

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan:
Det må være muligt at fjerne på en simpel måde, men kan bare ikke finde ud af det.

 

Ja helt oppe er der en der hedder "bevar data om favoritwebsider" prøv at fjerne fluebenet der..

Bare lige for at prøve det..

Emrah

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Tilmeldt 26. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har præcis det samme problem med at slette enkelte sider som du nævner.

Fandt du en løsning ?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det et lidt ældre indlæg, du svarer på.
Men anyway. Her er en måde at slette i Oversigten i Internet Explorer.

  • Start Internet Explorer
  • Vælg tastekombinationen CTRL + SHIFT + H (fremtryller oversigten som panel)
  • Vælg sortering "Vis efter dato"
  • Ønsker du eksemlelvis at slette gamle adresser, som er fra sidste uge, højreklikker du på "Sidste uge" og vælger Slet.

 

Derved får du slettet dele af oversigten - og ikke nødvendigvis alle de seneste.

Når de ønskede dele af oversigten er slettet, vælger du igen tastekombinationen CTRL + SHIFT + H  hvorefter panelet Oversigt forsvinder igen. Skype-Smile

Håber du kan bruge det.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)