Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Røvrendt af sælger - what to do?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Martin:

Det var også lidt sådan jeg frygtede det hang sammen, synes bare det er utroligt at sælgerne kan være fredede på den måde, i realiteten er det vel det samme som at give dem grønt lys til bare at smøre tykt på, få underskriften og løbe alt hvad de kan med pengene? 

Ja, det er desværre også sådan jeg tolker det. Internt hos Telia har de også én der er ansvarlig for den afdeling. Jeg har gennem de rette kanaler forsøgt at få reddet en sag ud for en kunde med 25 numre. De var blevet røvrendt på grænsen til noget jeg ikke må skrive i et offentligt forum.

Det er snart 1½ måned siden jeg har forsøgt at få svar, men hun har åbenbart for travlt. Men det kan jeg sgu godt forstå.

Jeg sender en PB til dig senere, med en att. person, som jeg synes du skal sende den til. Jeg kan ikke lægge det ud her, da jeg kan opnå andet end problemer Smile

Jeg er nogen gange lidt overbebyrdet, så det sker (heldigvis ikke så ofte) at jeg glemmer ting, selvom de er skrevet i kalenderen. Så hvis du ikke har hørt fra mig senere, er du meget velkommen til lige at sende mig en Reminder.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Seneste opgørelse over sager afgjort i Teleankenævnet

Telia 18 klagesager

TDC 18 klagesager

"3" 15 klagesager

Call me 10 klagesager

Sonofon/Telenor 7 klagesager

Telmore 4 klagesager

CBB 1 klagesag

- Taler sit eget sprog.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til een højere i hierakiet. De optager deres samtaler og hvis det er en fornuftig person, lytter vedkommende til samtalen og giver dig mulighed for at få en telefon.

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin:
Men mit nummer er 41664199 - det midlertidige nummer har jeg ikke benyttet.

Binding udløber iflg systemet 01-11-2010. Så det er fra denne dato du kan reagere.

Nu kommer næste "Twist". Der er 90 dages opsigelse (det er der på alle Telias erhvervsabonnementer), og de kan først starte på udløbsdagen. Så det er reelt et 15 mdr. abonnement du har tegnet.

Men men men... Til trods for din nuværende og forståelige utilfredshed, er det et ret godt abonnement. Så det kan jo være at du til den tid vælger at fortsætte med det. Tilskuddet til ny telefon til den tid er ret godt, så man ved jo aldrig. Men hvis du gør det, så køb telefonen i en butik.

Du kan selvfølgelig også overveje at "gå privat", men jeg tror ikke vi er ret langt ude i fremtiden før der også er 12 mdr. binding på privatabonnementerne.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Men men men... Til trods for din nuværende og forståelige utilfredshed, er det et ret godt abonnement. Så det kan jo være at du til den tid vælger at fortsætte med det. Tilskuddet til ny telefon til den tid er ret godt, så man ved jo aldrig. Men hvis du gør det, så køb telefonen i en butik.

Synes lige jeg vil rose dig for din nøgterne og præcise hjælp og derved smide nogle stjerne efter dig Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

...hvad enten jeg benytter det eller ej skal jeg jo betale 400,- om måneden, så hvis jeg ikke benytter det, kunne jeg jo lige så godt forære dem pengene, hvilket jeg bestemt heller ikke er fan af. 

Har før haft det problem. Ved godt at følgende er noget kringlet - men prøv følgende setup:

  1. Køb en ny mobil ved et andet selskab med et midlertidigt nummer og nummerflytning pr. 1. november (Telia kan dog også være bøvlede til den tid). Brug den nye mobil til "Skjul nummer" så du kan kassere nummret efter nummerflytningen er går i orden
  2. Find en gammel telefon og sæt dit teliakort i. Sæt den til fast viderestiling til dit midlertidige nummer (Du kan desværre ikke viderestille SMS'er.)
  3. Sørg for at ringe op via den gamle mobil (fx når du er på kontoret) så du får brugt dine 399,- om måneden i opkald
Fra Midtjylland
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt klart påberåbe mig retten til fortrydelse - og som andre også skriver, så få fat på én højere oppe, de er som regel lidt mere lydhøre - når man snakker pænt til dem vel at mærke.

Hvis de først leverer "varen" 5 mdr senere (hvilket da er uhyrligt lang tid!!) og den så ikke fungerer alligevel - så burde du jo også kunne sige dig fri fra aftalen, da den jo ikke lever op til det lovede - uanset om aftalen så er mundtlig.

Hold på dit og ikke giv op overfor den slags !

 

/Linda

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Synes lige jeg vil rose dig for din nøgterne og præcise hjælp og derved smide nogle stjerne efter dig Smile

Takker Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

@Igang. 

Skal nok lige smide en besked hvis du glemmer det ;) . Men den med 3 mdr. opsigelse som først starter fra udløbsdatoen må jeg indrømme jeg ikke lige havde fanget. Og ja, det lød helt sikkert også til at være et super abonnement, også derfor jeg valgte at skifte. Havde været perfekt hvis jeg havde haft en telefon hvor man så endda kunne bruge net funktionen, for var en rimelig stor faktor for at jeg skiftede. 

@Lagersalg JEN 

Den burde jeg nok lige have tjekket inden jeg rodede mig ud i det her.. 

@Business

har som sagt forsøgt, men de optager jo åbenbart ikke sælgernes samtaler. 

@Mediekonsulenten

Det kan gå hen og blive løsningen for mig ja, men med hensyn til nummerflytningen regner jeg med at det minimum tager lige så lang tid for Telia at få lavet som det gjorde for dem at få nummeret flyttet over til dem - dvs. 5-6 mdr. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)