Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teknisk feedback til ny maskine

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

 

Jeg overvejede kraftigt at oprette et indlæg med min ide til en maskine, og gennem dette indlæg modtage kritik og finde partnere til projektet, men så kom jeg til at tænke på alle de indlæg hvor folk ikke har gjort deres baggrundsarbejde ordentlig før de opretter deres tråde. Noget jeg selv synes er irriterende, så derfor opretter jeg dette indlæg i stedet.

Derfor vil jeg i første omgang høre jer kloge aminoer,  hvor jeg kan få feedback til maskinen, specielt i forhold til den tekniske del af den? For jeg har brug for noget sparring med en person som  kan bidrage med noget feedback, til den tekniske del af maskinen. Så jeg derved først undersøger de tekniske muligheder ved maskinen, før jeg søger efter partnere til projektet. Derved kan jeg også finde ud af om maskinen kan blive rentabel, for jeg er sikker på der er et udækket behov for produktet.

Jeg ved det er sparsom information jeg har opgivet, men ikke desto mindre håber jeg på noget sparring over mail med en teknisk meget dygtig person, eller henvisninger til hvordan jeg kan komme lidt videre fra blot at have en ideen og vide der er et behov, til helt konkret at vide at maskinen teknisk kan fungerer i god kvalitet og blive rentabel.

Kontakt: projektwebpro@gmail.com eller PM

På forhånd tak!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)