Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter regnskabsprogram (mac)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg leder efter et regnskabsprogram som er nemt at overskue og det skal fungere på mac!

Jeg har ikke en dyt forstand på de programmer og ved ikke om nogle er bedre til bestemte brancher end andre.. Jeg er fotograf, og skal gerne bruge et program der kan tilpasses min forretning :)

Håber I kan hjælpe mig lidt herinde med forslag til nogle programmer der kan køre på mac!

 

På forhånd tusind tak! :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

www.e-conomic.dk kan anbefales. Så slipper du for at tænke på mac/pc problematikken.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Jeg er enig med Christian - prøv med Economics - vi har en del erfaring med at få folk igang med bogføringen, kontoplan mv.

 

Mvh

Per Tange, Dansk Revision Viborg

87255307

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også, du skal finde dig et online økonomisystem, som ikke kræver nogen installation og kan bruges både af Mac og PC. e-conomic er et godt bud. Men hvis du vil have lidt at vælge imellem, er SALDI og winfinans.net gode alternativer. Alle de tre har mulighed for, at man kan afprøve dem gratis i en periode, og det er en god idé at gøre, inden man binder sig til noget.

Alle tre opfylder også de mest almindelige krav til, hvad et regnskabsprogram skal kunne, men hvis du har nogle særlige ønsker til funktionalitet, kan du jo lige skrive om det i tråden her.

Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Super!

Tak for svar allesammen!!

Jeg vil kigge lidt på de nævnte programmer! :)

 

Undskyld hvis jeg iøvrigt ikke får svaret rigtigt her.. jeg er ny på siden og har lidt svært ved at finde ud af hvordan man skriver et indlæg i egen tråd :D hahahaha

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Jeg supplerer lige Anette med lidt ekstra oplysninger om SALDI.

Anette Sand/Regnskabsskolen:
Men hvis du vil have lidt at vælge imellem, er SALDI og winfinans.net gode alternativer. Alle de tre har mulighed for, at man kan afprøve dem gratis i en periode

SALDI har både en demo (regnskab: demo, brugernavn: admin, adgangskode: demoadmin) og en gratis løsning op til 300 årlige posteringer - ganske fint til dem, der lige skal i gang eller har få posteringer. Der er dog ingen hotline eller garanti for, at vi tager sikkerhedskopier (hvilket vi dog gør) på den gratis løsning, som også kører på en væsentlig langsommere server end betalingsløsningen.

Som det eneste af de ovennævte systemer, så har du i SALDI mulighed for selv at gemme og indlæse sikkerhedskopier. Så hvis du vil prøve noget af, så gemmer du en kopi, Hvis det blot var en prøve, eller det ikke gik som forventet, kan du bare indlæse sikkerhedskopien igen.

Se flere funktioner her.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan som udgangs helt klart anbefale, GrandTotal (virker også med iPhone, sådan at du altid har adgang til dine udkast, fakturaer osv.) det er ikke særligt dyrt, og når du lige har sat dig ind i det, så fungerer det bare upåklageligt.. Simpelt, enkelt og funktionelt. Der er massevis af templates, eller endnu bedre du kan meget nemt og med få klik designe dit eget.

GrandTotal: http://mediaatelier.com/GrandTotal/

Mht. sikkerhed og backup, har vi Mac´ere den klare fordel af TimeMachine, noget Microsoft kunne lære noget af :)

Held og lykke med det.

Ps. denne tråd har jeg kopieret fra et svar jeg har givet tidligere til en anden person med det samme spørgsmål :)

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Vi har flere fotografer der benytter e-moms. Og da det hele ligger online fungerer det naturligvis også på mac.

Du kan læse mere om det og prøve det på e-moms.dk

God vind!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)