Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værsgo - spis mit livret chicken_biryani

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er let at slå op i Wikipedia, hvad det er, og hvor det er fra. Det ser lækkert ud.

Undskyld at maden ligger på Amino uden tallerken.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Venner venner, som jeg forstå på ham så gider han ikke åbne en BIKS.

Han vil vist lave maden og sælge videre til cafer og kontor osv..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Partisalg:

Venner venner, som jeg forstå på ham så gider han ikke åbne en BIKS.

Han vil vist lave maden og sælge videre til cafer og kontor osv..

Nogle gange er det bare ik et spørgsmål om, hva man vil, men mere om hvor der er et behov at dække...

Og tråden her fortæller vel egentlig, at der mangler et take away sted for indisk/pakistansk mad af højere kvalitet...

So run for it FORREST ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Kan man ikke bygge det ind i et hotdog-brød, pitabrød, eller på en pizza. Jeg syntes at alle delene lyder spændende i stedet for det man er vant til.

Det kan man ikke. Men det er korrekt at det spises med nan brød og uden bestik Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 05:11
Hvor mange stjerner giver du? :

du skulle hellere lave din biryani, fryse den ned og sælge den til de danske supermarkeder. Mulighederne for færdig frostmad er kæmpe store, og man ville sagtens kunne opvarme det til et godt redsultat. Også skulle du selvfølgelig lave flere varianter og ikke kun en chicken Biryani.

Jeg bor pt. i sydindien og her er Biryani deres mest solgte ret, den koster så også kun 6-7kr.Big Smile

Jeg havde selv leget med tanken om at lave en rigtig god Curry, fryse den ned og sælge den i de danske supermarkeder. Jeg synes det er ret vildt at alt det frostmad man kan få i dk er så dårligt, når nu potentialet er så stort.

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nis,

Jamen jeg havde også i tankerne at sælge frossen Biryani til supermarkeder engang, meeen er bare ikke klar over hvordan det skal gøres så det holder gode smag og hvilke krav det skal overholde...

Jeg kan selvfølig importer frossen Biryani fra udlandet, men noget siger man det vil tiltale danskere mere,hvis det bliver produceret her i landet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:
Undskyld at maden ligger på Amino uden tallerken

Det gør ikke noget - original Biryani serveres på engangsservice - det gjorde det i hvert fald for 25 år siden da jeg backpackede i Indien - nemlig palmeblade. Servicet ser rigtigt ud - ikke noget.

Jeg holdt mig nu godtnok til de vegetariske - efter at have set hvordan en lokal slagterbutik ser ud.......

Hvis du, Biriyani, laver en ægte Indisk udgave, så må du gerne lave et udsalg i Gedved Smile. Biryani er en gudespise.

Fra København SV
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tila t starte med skal du vel lave en kæmpe gryde Biryani og tage rundt på cafeer og få dem til at prøvesmage den og se hvilken form for aftale du kan lave med dem, fx at lave en kæmpe gryde og tage den udtil dem og så kan de have et specielt Biryani tilbud hver lørdag mellem 17 - 19 fx elelr noget i den stil.

 

er selv helt vildt med biryani - det smager himmelsk!!! 

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg opretter en ny tråd med afstemmening!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Biryani:

 

Jeg opretter en ny tråd med afstemmening!

 Bare du laver det fedtfattige og proteinrigt og vitamier og miniral rigt, er jeg køber af produktet og stemmer ja for det Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)