Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Open AdExchange - Nogen efaringer?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen af jer som har erfaringer med Open AdExcange? Bliver bl.a. solgt gennem:

www.greenclickmedia.dk


Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forsøgte mig med OAX et par måneder, men det gav så lille en volumen at jeg har stoppet det igen. Brug hellere tiden på AdWords Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Kastrup
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Var der virkelig ingen iværksættere som har erfaringer med annoncering via Open AdExchange?

Fra Kastrup
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Nicolaj!

Så det først nu. Men det er nu også min umiddelbare holdning at pengene er givet lagt bedre ud på AdWords.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Greenclickmedia vil også gerne sælge mig en løsning, jeg er dog ikke kommet videre med det, da opsætningen af en kampagne er noget dyr- men sikkert en fair pris. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke du direkte kan sige, at pengene er bedre givet ud med Adwords. Det kommer jo an på så mange ting :) Det er dog rigtigt som Nicolaj siger, at volumen ikke er så stor.

Men netværket vokser hele tiden, flere store sites (og annoncører) kommer til, så hvorfor ikke være på forkant? Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke du direkte kan sige, at pengene er bedre givet ud med Adwords. Det kommer jo an på så mange ting :) Det er dog rigtigt som Nicolaj siger, at volumen ikke er så stor.

Men netværket vokser hele tiden, flere store sites (og annoncører) kommer til, så hvorfor ikke være på forkant? Smile

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Open AdExchange er undervuderet af folk, kan jeg se.

GreenClickMedia er sikkert rigtig gode til at gøre det - og har de givet dig et godt tilbud, synes jeg du skal slå til.
Det billigt, nemt og simpelt. Volumen stiger også hele tiden. 

Vi tilbyder det også, jeg vil selv mene jeg er ret skarp til det.

Jeg sidder lige nu og arbejder på et godt tilbud til nye (og gamle) Amino Plus'ere om gratis opsætning og administration det første måned (+ kostpris til trafik). Men det vil I nok høre nærmere om senere.

__

Husk nu er se muligheder frem for begrænsninger. Det er klart at Google er et stærkt medie, men det er en god idé at være åben over for nye muligheder. Se bare da Facebook boomede og de første annoncøre købte 5.000+ kliks om dagen til 20 øre stykket.. Folk har lavet millioner på at generelt at være åben overfor nye muligheder.  

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Aalborg Biludlejning:

Greenclickmedia vil også gerne sælge mig en løsning, jeg er dog ikke kommet videre med det, da opsætningen af en kampagne er noget dyr- men sikkert en fair pris. 

 

Jeg fik mit eget login og mener ikke at jeg gav noget i opstart. Jeg betalte "mellemmanden" 10-15% udover den faktiske udgift så vidt jeg husker. Smid mig en PB hvis du har interesse i at køre det selv, så skal jeg grave hans kontakt info frem Smile

Det jeg mener med at man burde bruge tiden på AdWords, er at så længe man kan optimere sine AdWordsannoncer og søgeord, så er tiden bedre brugt der.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Kastrup
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar alle sammen!

jeg tror nu nok at jeg holder mig til AdWords foreløbigt. Det ser ud som om at det under alle omstændigheder er noget man bør sætte sig ind i før man begynder at bruge penge på det. :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)