Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

$8.500.000

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil da lige dele min nye forretning med jer andre!!!! (BEMÆRK DET ER EN JOKE!!!!)

 I hope this letter finds you well.

 

While this email will definitely be coming to you as a surprise, please take a moment of your time to read this letter. It is very important. I am Mr. Richard Fencl, the bill and exchange manager in the foreign remittance department with my bank.

 

However i got your address through the International web directory online. During our recent reconciliation and auditing of our Finance house accounts, my department discovered an over dormant account with a huge amount of money valued at US$  8.500.000,00 (Eight million,Five hundred thousand United State dollars) that belongs to one of our late customers who died along with his entire family in the 31st of july 2000 plane crash accident, leaving no beneficiary to the account. So the funds have been dormant in his account with this Finance house without any claim or activity on it for quiet some time.

 

Due to our Finance house regulations, It is only a foreigner that can be able to stand as a next of kin for the reactivation of this account, So it is upon this discovery that i decided to contact you to collaborate with you to reactivate this dormant account and make a direct transfer of this whole money into your personal account, In order for us to avert any negative development and the chance of losing these funds to the bank forever as unclaimed bills.

 

I want you to stand in as the next of kin to our late customer through my instructions and directives so that this fund will be released to you.

 

I agree that 38% of this money will be for you as foreign partner, in respect to the provision of a foreign account, 2% will be set aside for expenses incured during the business and 60% will be for me and there after I and my wife with my children will visit your country for disbursement according to the percentages indicated.

 

For Further information and confidentiality please contact me on my personal email address(richfenc@aim.com) with your following data: Full names, Address, Telephone number and Fax number.

 

Upon receipt of your reply with the above information,I will send you by email the text of application. I will not fail to bring to your notice that this transaction is hitch free and that you should not entertain any atom of fear as all required arrangements have been made to guarantee success.

 

I look forward to hear from you.

 

Best Regards,

 

Mr.Richard Fencl

 

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg får skam også mange af sådan tilbud på mails , jeg synes der kommer for mange af sådanne mails

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er gang i den. En dag hvor jeg keder mig følger jeg en til dørs...  hahaha

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Når nu vi er så mange der modtager dem, tror jeg det gælder om at slå til hurtigt!

- Jeg så iøvrigt engang et site, der beskrev hvordan en gruppe mennesker svarede tilbage og drev gæk med afsenderne. Rigtig, rigtig skægt :)

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Sangiovese:
Når nu vi er så mange der modtager dem, tror jeg det gælder om at slå til hurtigt!

Du har nok ret. Skynder mig lige at sende alle mine personlige informationer så jeg kan få de penge ;)

Sangiovese:
- Jeg så iøvrigt engang et site, der beskrev hvordan en gruppe mennesker svarede tilbage og drev gæk med afsenderne. Rigtig, rigtig skægt :)

LINK LINK LINK LINK!!!! ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra odense
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer at spoerge dem om de ikke bare kan sende dem 1 dollar sedler i en container paa havnen i KBH saa skal de nok faa pengene naar de er ankommet .. 

eller spoerger jeg dem om de er en af de der nigeria firmaer ... 

de har ogsaa en med en rig milliarder kvinde der har nogen penge hvor de siger noget med at man er en god kristen saa plejer jeg tit at skrive tilbage at jeg er satanist men jeg vil da gerne have pengene ehhe .

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dino:

 

Hej Dino

Super henvisning, har lige brugt 1½ time på at læse et par af trådene.... de er lange men mega sjove - dejligt når der er nogen som giver igen Cool

MVH

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes flere sider hvor folk dokumenterer, hvordan de re-scammer scammere (scam baiting). Den bedste side, med de mest kreative folk, er nok præcist:  http://www.419eater.com

En jeg ikke kunne genfinde nu: 1 stodder har brugt flere måneder på at være "meget interesseret!!!" i et Nigeria tilbud, og går med til højere og højere beløb gennem mange breve. Da overførselsdagen oprinder, ringer han scammeren op, optager samtalen, og lagde denne op til download på siden.

Han skal bruge den sidste info, da han er minutter fra banken... Får infoen... "Jeg skal bare over vejen, så er overførslen en realitet"... Og så kan scammeren høre en forberedt lydfil af et stort trafikuheld, hvor vores ven dør og kontanterne flyver i luften, og man kan høre den desperate scammer i fonen.

Her er der dog en lige så god klassiker og et godt eksempel på genren: en stodder får et Nigeria brev, men skriver tilbage og får scammeren interesseret i at være lokal agent for et kunst firma. Det er ok langt, men hvis du hader scammere, er der guf hele vejen. ...og det bliver bedre og bedre + indeholder billeder.

http://www.419eater.com/html/john_boko.htm

 "Mugu" er et nedladende udtryk for "offer", og ellers vil jeg bare sige at: besøg derinde er meget vanedannende.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)