Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Knap er ikke aktiv i IE

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er ved at få grå hård af mit problem.
På forsiden i min webshop Fashioneyewear.dk har jeg 6 grønne knapper i midten af siden.
Knapperne virker fint i FF, men ikke i IE. Jeg har lavet linket i billeder og i tekst på samme måde, og det virker fint.

Er der en der kunne være behjælpelig med et løsningsforslag?

Med venlig hilsen
Allan

Tjek min profil her

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Prøv at fjerne dit <button> tag, så det kun står i en <a> og giv din <a> samme "class".

<a href="http://www.fashioneyewear.dk/index.php/dolce-and-gabbana-ur-dw0286.html" class="button"><span>Læg i kurv</span></a>

Sørg for at klassen også svarer på <a class="button". Står der f.eks. "button.button" i dit stylesheet, skal det ændres til ".button" eller "button.button, a.button".

Jeg håber det hjælper.

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Tak for forslaget. Knappen fosvinder, når jeg gør det på den måde. Men linket virker nu.
Jeg lader det lige stå, så du kan se hvad jeg mener.

Tjek min profil her

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et sted i dit stylesheet (css/styles.css), hvor der står følgende:

button.button {overflow:visible; width:auto; background:url(../images/button_bg.gif); border:1px solid #FFFFFF; cursor:pointer;}

button.button span {display:block; margin:0; padding:0 8px 1px; font:bold 10px/16px Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif; text-align:center; white-space:nowrap; color:#FFFFFF; text-decoration:none;}

Prøv at ændre det til:

button.button, a.button {overflow:visible; width:auto; background:url(../images/button_bg.gif); border:1px solid #FFFFFF; cursor:pointer;}

button.button span, a.button span {display:block; margin:0; padding:0 8px 1px; font:bold 10px/16px Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif; text-align:center; white-space:nowrap; color:#FFFFFF; text-decoration:none;}

Det er ikke sikkert det virker i første hug, men bør være et godt skud i tågen. :)

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg lige prøve :)

Men mangler der ikke noget af linjerne, eller er det bare hos mig?

Tjek min profil her

Fra odense
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

<a class="button" href="http://www.fashioneyewear.dk/index.php/giorgio-armani-ga406-s-hrumx.html">
<span>Læg i kurv</span>
</a>
ifoelge firefox ( firebug)er der ikke cleanet op i koden
<a href="http://www.fashioneyewear.dk/index.php/giorgio-armani-ga406-s-hrumx.html">
<class="button" &gt;="" type="submit">
<span>Læg i kurv</span>
</class="button">
</a>
siger den at der staar ..  saa der skal rydes lidt op hehe evt i style.css  lave
a.button{  width:120px; height :12px; background:transparent url(../images/button_bg.gif) repeat scroll 0 0
 }

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)