Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sgs. lille lager / værksted med eventuelt lille kontorlokale

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

  Haves: Lille grafisk virksomhed som er ved at vokse sig ud af sine nuværende omgivelser.

  Ønskes: Noget i stil med "lille kontor og/eller lille lager-lokale".
 
Nærmere beskrevet, så er vores problem, at vi bruger 50% af vores tid bag ved computerne og derved skal kunne have nogle kontor-agtige faciliter med plads til 2 store skriveborde og vores computere. De resterende 50% bruges på bl.a. skilteproduktion, hvorved vi har brug for et sted at have vores foliecuttere, skæreplader og monteringsbord stående. Totalt set snakker vi om noget på omkring 30-50 kvm.
 
Set med mine øjne vil løsningen nok være et lille kontor i forlængelse af et lille lager/værksted. Alternativt et tørt og opvarmet lager med plads til at der kan oprettes et "kontor-hjørne".
 
Der skal selvfølgelig være adgang til toilet.
 
Nu har jeg selv kigget med lys og lygte efter sådanne omgivelser - og de findes, men der "bor" desværre også allerede nogen i dem. De mest passende so-far har været små snedker/tømrer værksteder med et lille kontor til - men de var også optaget.
 
Har I nogen idéer om hvor man kan finde nogle lokaliteter som passer til en mindre grafisk virksomhed? - Uden at det vel og mærke kommer til at koste det sindsyge? Nu kan jeg jo f.eks. se at et to-personers kontor i Riskær''s Iværksætter Fabrikken koster omkring 4.000 kr. om måneden. Hvilket set med mine øjne er i overkanten. Det samme gælder så mange andre steder, hvor der så også er fælles kantine, reception og mødelokaler. Men vi har jo ikke brug for noget af det - vi skal til gengæld bruge noget plads som ikke nødvendigvis skal have store vinduer og gulvtæpper, men derimod være mere funktionelt.
 
Nå ja - lokalerne må meget gerne ligge i nordsjælland/KBH-omegn - Ikke for langt syd for KBH - da vi kommer fra henholdsvis Allerød og Helsingør.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

  Ud fra de svar jeg har fået tilbage - eller mangel på samme - må jeg vidst konkludere at det absolut ikke lige er til af finde. Meeen der er nok ikke så meget andet at gøre end at kigge videre...

/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis vi er hurtige og et par stykker mere er der en annonce i Søndagsavisen.
Humlebæk dirkekte ved Helsingør-motorvejen: 352m2 udlejes til f.eks. produktion, værksted, lager el.lig. Indeholder hal ca. 175m2 og flere gode rum bla. kontor og toilet. 5-6 p-pladser. Pris/ måned 6.900 TLF 22709284
 
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

   Det kunne sagtens være interessant. Det kommer an på hvorledes det er indrettet.

Men som du selv skriver, så bør vi nok være nogle flere der går sammen om det før at det kan løbe rundt. Et gæt vil være at der skal lægger imellem 1.000 og 1.500 kr. oveni til forbrug m.m.
 
Men hvis der er andre herinde som er interesserede, så vil det da absolut ikke være urealistiskt .
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)