Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklametid på landsdækkende TV til salg - BILLIGT!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

350.000 seere i gennemsnit en torsdag aften, hvor ALLE ser fjernsyn, mens familien falder på plads i hjemmet. 15.000 kr. for logo på tøj eller udstyr... Hvornår får I næste gang en chance for at promovere jer foran så mange mennesker i så mange minutter for så få penge?

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske aldrig! - når du nu spørger. Men hvis man driver online butik som en stor del herinde gør - så når man langt med 15000 brændt af på adwords. Måske endda længere.
Er min personlige private mening.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvor mange af disse 350.000 opfatter, hvad der står på vedkommendes trøje, fremfor for det han siger; den måde han ser ud på; studieværtens patter el. lign.?

Og af disse, hvor mange af dem er i målgruppen for det produkt, det firma eller den person, som den påtrykte reklame henviser til?

Og hvor langt er der fra denne eksponering til konvertering?

Jeg tager aldrig notits af hvad folk har på i den slags programmer, og når jeg gør, så er det ind ad det ene øre og ud af det andet. Jeg tror mange andre har det på samme måde.

All in all: 15.000 på AdWords, som der bliver nævnt, er ca. 15.000 gange mere værd.

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo helt an på, hvilken kundegruppe man forsøger at ramme.

Og jeg henvender mig naturligvis til dem, som kan have gavn af reklametid på landsdækkende TV.

Dem er der måske ikke så mange af herinde. Men én virksomhed er også nok ;o)

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe jeg har et spørgsmål til dig men kan ikke få lov til at sende en PM til dig... Vil du skrive til mig så jeg lige kan besvare den?=

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna kunne måske også være intereseret i at høre hvem det er og i hvilken samhæng
har en større kunde jeg laver en del for kunne evt. sælge spotten videre til dem :)

skriv eller ring på

comboworks@gmail.com
21207133

 

Mvh
Thomas Østerbye

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

"All in all: 15.000 på AdWords, som der bliver nævnt, er ca. 15.000 gange mere værd."

Det tror jeg rigtig mange etablerede virksomheder vil være dig voldsomt uenig i. Alle store sportstjerner har logoer på deres trøjer i halsområderne. Det er der naturligvis én årsag til. Det virker, når de interviewes.

Det er ikke uden grund, at en reklameblok på TV2 koster 50.000 kr. for 25 sekunder.

Men tråden skal ikke udvikle sig til at være en diskussionstråd. Jeg har et godt tilbud til en virksomhed, der vil eksponeres på landsdækkende TV. Det er dét, det handler om. :o) 

Er man interesseret, giv mig et ring på 61 38 80 00 eller mail ark@kogy.dk.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hellere en date Embarrassed

 

Kram

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg da lige røde kinder, Mikkel. Men jeg er skam godt gift Wink

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anne Kraufeldt:

Så fik jeg da lige røde kinder, Mikkel. Men jeg er skam godt gift Wink

Det tror jeg ikke nødvendigvis er nogen hindring for Aminos Don Juan - Bedre kendt som Mikkel Friis.

Og nu skal vi vist passe på ikke at køre mere af sporet i denne tråd Cool

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)