350.000 seere i gennemsnit en torsdag aften, hvor ALLE ser fjernsyn, mens familien falder på plads i hjemmet. 15.000 kr. for logo på tøj eller udstyr... Hvornår får I næste gang en chance for at promovere jer foran så mange mennesker i så mange minutter for så få penge?
Måske aldrig! - når du nu spørger. Men hvis man driver online butik som en stor del herinde gør - så når man langt med 15000 brændt af på adwords. Måske endda længere. Er min personlige private mening.
Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.
Men hvor mange af disse 350.000 opfatter, hvad der står på vedkommendes trøje, fremfor for det han siger; den måde han ser ud på; studieværtens patter el. lign.?
Og af disse, hvor mange af dem er i målgruppen for det produkt, det firma eller den person, som den påtrykte reklame henviser til?
Og hvor langt er der fra denne eksponering til konvertering?
Jeg tager aldrig notits af hvad folk har på i den slags programmer, og når jeg gør, så er det ind ad det ene øre og ud af det andet. Jeg tror mange andre har det på samme måde.
All in all: 15.000 på AdWords, som der bliver nævnt, er ca. 15.000 gange mere værd.
Hej Anna kunne måske også være intereseret i at høre hvem det er og i hvilken samhæng har en større kunde jeg laver en del for kunne evt. sælge spotten videre til dem :)
"All in all: 15.000 på AdWords, som der bliver nævnt, er ca. 15.000 gange mere værd."
Det tror jeg rigtig mange etablerede virksomheder vil være dig voldsomt uenig i. Alle store sportstjerner har logoer på deres trøjer i halsområderne. Det er der naturligvis én årsag til. Det virker, når de interviewes.
Det er ikke uden grund, at en reklameblok på TV2 koster 50.000 kr. for 25 sekunder.
Men tråden skal ikke udvikle sig til at være en diskussionstråd. Jeg har et godt tilbud til en virksomhed, der vil eksponeres på landsdækkende TV. Det er dét, det handler om. :o)
Er man interesseret, giv mig et ring på 61 38 80 00 eller mail ark@kogy.dk.