Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklametid på landsdækkende TV til salg - BILLIGT!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne Kraufeldt:
Det tror jeg rigtig mange etablerede virksomheder vil være dig voldsomt uenig i. Alle store sportstjerner har logoer på deres trøjer i halsområderne. Det er der naturligvis én årsag til. Det virker, når de interviewes.

Hvis det var sandt, så stod der også rigtig mange etablerede virksomheder i kø for at benytte sig af dit tilbud. Jeg er helt med på at logoer på trøjer m.v. virker - men ikke når vi taler en så kortvarig eksponering, på en relativt ukendt sportsstjerne, medmindre den pågældende virksomhed i forvejen har et stærkt brand.

Anne Kraufeldt:
Det er ikke uden grund, at en reklameblok på TV2 koster 50.000 kr. for 25 sekunder.

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du bringer reklameblokke ind i det. Så vidt jeg kan forstå sælger du ikke en reklameblok på 25 sekunder, men et logo på en trøje, som vil blive vist on/off i et indslag, hvor tøjet ikke er centrum for handlingen (modsat en reklameblok). Hvis det var så meget  værd (læs: hvis det virkelig var 15.000 kr. værd), så har jeg svært ved at forestille mig, at TV-stationerne nogensinde skulle få problemer med økonomien.

Men lad det komme an på en prøve, jeg håber en Amino bider på krogen og kan berette om resultatet efterfølgende :-)

God weekend!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne Kraufeldt:

Så fik jeg da lige røde kinder, Mikkel. Men jeg er skam godt gift Wink

De gode piger er altid optaget Embarrassed

Hav en super weekend

 

Mikkel

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo ingen, der siger, at jeg ikke har solgt til etablerede virksomheder, og at "de ikke stod i kø" for at benytte sig af et godt tilbud.

Dette er blot et tilbud til en mindre virksomhed. De store virksomheder har jeg skam fået i tale og lavet en hamrende spændende løsning til dem.

Men nu har det udviklet sig til en diskussionstråd, og det var ikke meningen. Det er en større ulempe end en fordel.  Så vi lukker og slukker. Mit nummer og navn står her stadig til dem, der har lyst til at tale om det, tråden i virkeligheden handler om. 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en PM -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er målgruppen og hvornår skal programmet sendes...?

Det er ikke varmt nok til flirten i DK endnu, så lad os få nogle kolde fakts på bordet :)

Send gerne mere info i PM

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Lagersalg123".

For en god ordens skyld nævner jeg lige her, at jeg har sendt dig PM efter vore snak i fredags :o)

Og jeg afventer blot at høre nærmere mandag.

Til andre...: Der er endnu ikke lavet en fast aftale, så I er stadig velkomne til at kontakte mig.

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torbjørn.

Programmet blev desværre sendt i går aftes. Men jeg sender dig lige en mail én af dagene med nogle andre idéer, for som du siger: I går "hånd i hånd" :o)

(Jeg kan ikke se, at det er muligt at lukke tråden)?.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)