Det tror jeg rigtig mange etablerede virksomheder vil være dig voldsomt uenig i. Alle store sportstjerner har logoer på deres trøjer i halsområderne. Det er der naturligvis én årsag til. Det virker, når de interviewes.
Hvis det var sandt, så stod der også rigtig mange etablerede virksomheder i kø for at benytte sig af dit tilbud. Jeg er helt med på at logoer på trøjer m.v. virker - men ikke når vi taler en så kortvarig eksponering, på en relativt ukendt sportsstjerne, medmindre den pågældende virksomhed i forvejen har et stærkt brand.
Anne Kraufeldt:
Det er ikke uden grund, at en reklameblok på TV2 koster 50.000 kr. for 25 sekunder.
Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du bringer reklameblokke ind i det. Så vidt jeg kan forstå sælger du ikke en reklameblok på 25 sekunder, men et logo på en trøje, som vil blive vist on/off i et indslag, hvor tøjet ikke er centrum for handlingen (modsat en reklameblok). Hvis det var så meget værd (læs: hvis det virkelig var 15.000 kr. værd), så har jeg svært ved at forestille mig, at TV-stationerne nogensinde skulle få problemer med økonomien.
Men lad det komme an på en prøve, jeg håber en Amino bider på krogen og kan berette om resultatet efterfølgende :-)
Der er jo ingen, der siger, at jeg ikke har solgt til etablerede virksomheder, og at "de ikke stod i kø" for at benytte sig af et godt tilbud.
Dette er blot et tilbud til en mindre virksomhed. De store virksomheder har jeg skam fået i tale og lavet en hamrende spændende løsning til dem.
Men nu har det udviklet sig til en diskussionstråd, og det var ikke meningen. Det er en større ulempe end en fordel. Så vi lukker og slukker. Mit nummer og navn står her stadig til dem, der har lyst til at tale om det, tråden i virkeligheden handler om.
Programmet blev desværre sendt i går aftes. Men jeg sender dig lige en mail én af dagene med nogle andre idéer, for som du siger: I går "hånd i hånd" :o)
(Jeg kan ikke se, at det er muligt at lukke tråden)?.