Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal have en iPad?

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

Men fint nok, jeg orker ikke diskutere med apple fanboys om apple, de er for snæver synede.. Det er som at diskutere religion med en fanatisk troende... 

Fuldstændig enig med dig.

Det næste er vel, at man ikke må lave karikaturtegninger af Apple produkter mere. Skype-BigSmile

Kommer snart...

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen på denne tråd som godt kunne tænkte sig en IPAD så vil jeg da lige gøre opmærksom på at jeg har fået den mulighed at sælge dem fra denne uge.Skype-Smile

Vi snakke om 16, 32 og 64 GB uden 3G, men ønsker du med 3G, kan du kontakte os på 30 70 39 89, og så finder vi en løsning.

Se priser og kontakt info på dette tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/92771.aspx

Husk at hvis du kan have en så skal ordren ligge hos os inden Trisdag d. 22/6 kl 12.

Med Venlig Hilsen:
Nicolaj Nitzsch

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har ikke lyst til en Ipad, som jeg har forstået det, kan man kun installere apps som sælges via apple et eller andet biks, det er såmænd den eneste årsag til at jeg ikke lige higer efter sådan en Ipad .......

Claus

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Det er rigtigt at man kun kan hente apps fra Apple app store. Men der er rigtig mange apps der inde, som koster lidt men også som er gratis, og du skal huske at alle de apps som kan køre på iphone også kan køre på ipad.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rune.

Jeg har haft en iPad på tale, men jeg har valgt at erfarer mig en iPhone 4 i stedet. Jeg mener at jeg vil få mere ud af at en iPhone 4 fremfor en iPad.

Mvh.

Nicolai Busekist Ohlsen

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)