Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er kongen indenfor Facebook integration?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Jeg er lige startet op på et nyt webprojekt hvor vi vil lave en super lækker ehandelsbutik med en masse fed integration til Facebook, MSN og twitter. Jeg er nu på jagt efter nogle rigtig gode eksempler på sites der har presset citronen til det yderste mht. integration til sociale medier.

Bare så I har een ide så er mit ambitionsniveau fx. at

  • Kunne se hvem af vennerne der er online lige nu - i realtime
  • At kunne vinke til mine FB onlinevenner direkte fra sitet
  • at chatte med mine onlinevenner på facebook/MSN/Twitter direkte fra sitet
  • At kunne sende billeder direkte fra sitet 

Er der nogen der kender andre sites hvor folk har været skøre nok til at prøve noget i den stil? Eller hvad syns du alternativt er den bedste integration med et socialt medie du er stødt på? Og hvorfor?

Skriv din mening i kommentarfeltet....

 

mvh Per

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan være fin idé i at integrere/dele netbutikkens indhold over på de sociale medier, og rigtig mange gør det.

Men blot for at høre, hvorfor skulle en netbutik lade folk chatte (eller se) deres venner direkte fra deres side? 

Glemmer den besøgende så ikke helt at handle Surprise

 

// Jesper Skov

 

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Facebook selv!

Har du set de nye APIs, som Facebook netop har lanceret på F8-konferencen i nat?

Det giver helt nye og meget interessante interaktive muligheder for at integrere Facebook med dine web projekter.

 

Med venlig hilsen
Robin Roy Hansen

GoSocial.dk 

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jesper: Butikken handler med modeartikler som vi tror i den virkelige verden handles meget gennem sociale relationer. Derfor vil der blive to succeskriterier - konverteringsraten og den sociale interaktion. 

Og jo, det er selvfølgelig vigtigt at folk ikke glemmer at handle, men den risiko er vi klar til at løbe.

@Robin: Nej, jeg har ikke set deres nye API, men vil fluks finde et par ting om det på nettet. Tak for tippet.

Og hvis I kender danmarks hårdeste Facebook integrationshus, så er jeg stadig interesseret i at høre om det?

mvh

Per

 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per. 

Hiv fat i www.GoSocial.dk - de kan deres kram... men hvis du også er interesseret i den rent videnskabelige beslutningsproces og psykologiske aspekt af facebook integration - kan jeg kun anbefale Anders Colding (internetpsykologen) - www.virkeligheden.dk - han koster kassen, men ved nok mere om hvad der virker på facebook end nogen anden gør i DK.

-Karsten

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set nogen af de fansider greenclickmedia.dk har lavet og de ved altså også helt bestemt hvad der fungerer og tiltrækker fans. 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt du nævner Anders Colding, jeg skal med It-forum midtjylland ind og høre ham på næste fredag.

Mht. Gosocial så vil jeg prøve at  fange dem, det ser faktisk ud som om de allerede er involveret i tråden (Robin).

Takker for rådet.

 

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de pæne ord - og henvendelsen!

Jeg er desværre strandet i Dubai en ekstra uge sammen et par kolleger. Vi håber, at kunne komme hjem søndag. 

Så skal jeg nok kigge på det med det samme.

God weekend!


Robin Roy Hansen 
GoSocial.dk 

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)